اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات؛

نمایشگاه طلای تهران جایگاه ویژه ای در سطح کشور دارد

سایت طلا : رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات ضمن بیان اهمیت برگزاری نمایشگاههای طلا و جواهر، برگزاری نمایشگاه طلای تهران را موقعیت مناسبی برای کل صنف طلا و جواهر کشور عنوان کرد.

کیومرث امیریان در گفتگو با سایت طلا با اعلام اینکه نمایشگاهها یک پایه تخصصی برای هر کشوری هست گفت: نمایشگاه طلا و جواهر اگر پی گیر و به موقع برگزار شود می تواند یک پتانسیل خیلی خوبی برای صنف باشد.

وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه طلا و جواهر برای سازندگان و فروشندگان افزود: حضور فروشنده ها در این نمایشگاهها نیز مهم است و می تواند یک قابلیت خیلی خوب باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات با ابراز امیدواری برای برگزاری نمایشگاهی در سطح خاورمیانه خاطرنشان کرد: نمایشگاههای طلا و جواهر باید تخصصی و بین المللی برگزار شود، یعنی جوری باشد که از کشورهای دیگر دعوت شوند و محصولات خود را اعم از طلا و جواهر عرضه کنند و رقابت در این نمایشگاه ایجاد گردد.

امیریان با تقدیر از اتحادیه تولیدکنندگان و سازندگان طلا و جواهر تصریح کرد: دوستان ما در این اتحادیه پیگیرهستند و زحمات بسیاری کشیده اند و نمایشگاه تهران را به موقع برگزار می کنند و فکر می کنم این نمایشگاه جایگاهی آبرومندانه در این صنف و صنعت باز کرده است.

وی با بیان لزوم اهمیت در حمایت از این نمایشگاه گفت: هم دولتمردان و هم خود اهالی این صنف و هم مردم باید از این نمایشگاه پشتیبانی کنند و خود همکاران نیز باید در این نمایشگاهها سازنده های خبره را دعوت کرده و هنرمندان این صنعت تعامل خوبی با کشورها داشته باشند.

این مقام صنفی با بیان اهمیت نمایشگاههای طلا و جواهر شهرهای مختلف افزود: من نمایشگاه شهرهای دیگر استقبال می کنم چون آنها هم می توانند پتانسیل خود را ارائه کنند، ولی در عین حال وقتی اسم بین المللی در این قضیه می آید نمایشگاه تهران سرانجام کار است یعنی نمایشگاه تهران می تواند یک جایگاه ویژه نسبت به نمایشگاههای ایران داشته باشد.

امیریان با اشاره به جایگاه ویژه نمایشگاه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی تهران برآورد نمایشگاههای دیگر شهرهاست، یعنی شهرهای دیگر هم با برگزاری نمایشگاه خوب هنر خود را نمایش می دهند و عملکرد خود را آنالیز کرده و در نمایشگاهی که به اسم نمایشگاه طلا و جواهر تهران در معرض دید قرار می دهند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در خاتمه ابراز داشت: همیشه اینگونه بوده که محصولات طلا و جواهر در شهرهای مختلف ساخته و پرداخته شده و اینجا در نمایشگاه تهران اعتبار خود را به دست می آورد و امیدواریم که هر سال این نمایشگاه جایگاه ویژه خود را قوی تر وپربارتر پیش برده و تثبیت کند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد