اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
زارع:

تصدی مسئولان بر بیش از یک شغل مصداق دورزدن قانون است/ برخی قوانین نیازمند بازنگری هستند

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید برضرورت تسریع در اجرای قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل،گفت:اینکه مسئولی از دولت حقوق دریافت کند و از شرکت های دیگری نیز مزایا بگیرد مصداق دورزدن قانون است.

رحیم زارع با تاکید برضرورت تسریع در اجرای قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل،گفت:با توجه به سیل بیکاران موجود درجامعه باید مسئولان از داشتن چند شغل دست بردارند.

نماینده مردم آباده و بوانات درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه تصدی مسئولان بر چند شغل به صورت همزمان از کارایی آن ها در پست های واگذار شده می کاهد،تصریح کرد:درحال حاضر متاسفانه بسیاری از مسئولان عالی رتبه دارای دو شغل یا بیشتر هستند.

قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل باید اجرایی شود

وی با تاکید براینکه قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل باید اجرایی شود،افزود: متاسفانه برخی از شکایت ها و گزارش ها حکایت از این دارد که همچنان بسیاری از افراد با وجود داشتن یک شغل با عناوین مختلف در شرکت ها و ادارات دیگر مشغول به کار بوده و مزایا دریافت می کنند.

این نماینده مردم درمجلس دهم،تاکید کرد:با توجه به اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور بیکار هستند؛دلیلی ندارد که اشخاص خاصی درکشور صاحب دو یا چند شغل باشند.

اصلاح قوانین برای جلوگیری از دورزدن قانون ضروری است

این نماینده مردم درمجلس دهم،باتاکید براینکه باید اصلاحاتی در قوانین مرتبط با کار مسئولان صورت بگیرد،تصریح کرد:اصلاح قوانین برای جلوگیری از دورزدن قانون ضروری است.

زارع،تاکیدکرد:اینکه مسئولی از دولت حقوق دریافت کند و از شرکت های دیگری نیز مزایا بگیرد مصداق دور زدن قانون است.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:درهرصورت مجلس روی موضوع جلوگیری از فعالیت دوشغله ها حساس بوده و نظارت های خود را در این رابطه تشدید خواهد کرد.

پایان پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد