اونس طلا2326.29
مظنه15,436,000
18 گرم3,563,400
ارزش سکه34,777,308
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,100,000
ربع15,100,000

تمرکز اتحادیه طلا و جواهر تبریز نسبت به موضوع مالیات برارزش افزوده

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز با اشاره به اهمیت موضوع مالیات برارزش افزوده در این صنف، و نزدیک بودن زمان اصلاح این قانون در مجلس، از تمرکز این اتحادیه در پیگیری و برگزاری جلسات متعدد با مسئولین مالياتي و نمايندگان مردم در این موضوع خبر داد.

"مهدی بهرمانی" در گفتگو با سایت طلا با اعلام اينكه اجراي نادرست وغيرمنصفانه مالیات برارزش افزوده به عنوان مهمترین چالش صنف طلا و جواهر گفت: بحمدالله كارشناسان ومسئولين اقتصادي به ايرادات اخذ این ماليات از اصل طلا متوجه شده اند و باتغيير نگرش اميدواريم رونق به بازار طلا بازگشته وشاهد شكوفايي اين صنعت و بازگشت كارگران به واحدهاي توليدي باشيم .

این مسئول صنفی بیشترین تبعات این قانون را متوجه خریداران مصنوعات طلا عنوان کرد و افزود: با اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده از اجحافي كه درحق مصرف كننده(خريدار) و فروشنده (مغازه دار) با پرداخت این مالیات از اصل طلا اعمال ميشود جلوگیری بعمل می آید.

وی نتايج اصلاح قانون جلوگيري از ورود طلاي قاچاق به كشور را مهم برشمرد و با اشاره به كيفيت توليدات داخلي اعلام کرد: درصورت حمايت واقعي از توليدكنندگان شاهد كارآفريني و اشتغال و ارزآوري در راستاي عملي كردن اهداف اقتصاد مقاومتي مي توان نقش مهمي را ايفاء نمود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در گفتگو با سایت طلا خاطر نشان کرد: در جلسات اخیر این اتحادیه با دکتر سعیدی نماینده شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی موضوع مالیات برارزش افزوده و مشکلات ایجاد شده توسط این قانون عنوان شد .

بهرمانی دیدار با رئیس سازمان امورمالیاتی استان آذربایجان شرقی جناب آقاي شريفي را از دیگر برنامه های این اتحادیه برای حل مشکلات مالیاتی صنف طلا و جواهر این استان عنوان کرد و ادامه داد: نگاه مسئولین در موضوع مالیات برارزش افزوده طلافروشان تغییر کرده و ما دراين زمينه بسيارخوشبين هستيم امیدواریم این قانون هرچه سریعتر در مجلس شورای اسلامی اصلاح شده و انشاءالله این صنف از رکود خارج گردد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد