اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1199 تا 1266 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال دیلی اف ایکس نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی بین 1199 تا 1266 دلار در هر اونس در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی اف ایکس، قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی به شدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا و گمانه زنی های مربوط به تغییر نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا هفته گذشته با افت 4.5 درصدی روبرو شد که این میزان کاهش از نوامبر 2015 میلادی بی سابقه بوده است. طی روزهای آینده سخنرانی های مهم مقامهای ارشد فدرال رزرو آمریکا به خصوص جانت یلن و همین طور انتشار متن مذاکرات نشست اخیر بانک مرکزی آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت.

قیمت طلا برای نخستین بار از ماه ژوئن وارد کانال 1200 دلاری شده است. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی ابتدا 1250 و سپس 1240 دلار است و اگر این سطوح حمایتی شکسته شود قیمت طلا به زودی تا 1199 دلار کاهش خواهد یافت.

از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت طلا 1266 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز گرانبها تا 1287 دلار افزایش خواهد داشت.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد