اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور مسئولین و فعالین صنف طلا و جواهر در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سایت طلا : همزمان با هفته گرامی داشت دفاع مقدس هیئت مدیره، اعضاء و بسیجیان صنف طلا و جواهر در مراسم گرامی داشت این هفته شرکت کردند.

به گزارش سایت طلا، عصر دیروز مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر، سرهنگ امیری رئیس کلانتری بازار و فعالین صنفی و بسیجیان در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم که طلافروشان و فعالین این صنف نیز حضور داشتند حضار ضمن گرامی داشت یاد سلحشوران سالهای دفاع مقدس با آرمانهای نظام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی و میزبانی اتحادیه صنایع دستی برگزار شده بود، حجه الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) ضمن تجلیل از حماسه آفرینی های هشت سال دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

وی با بیان نقش ارزنده مدافعان حرم بر ادامه دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلاب تأکید کرد.

حجه الاسلام گواهی، بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری را در پیشبرد اهداف انقلاب مهم برشمرد و توصیه کرد احاد مردم و اصناف حول محور ولایت حرکت کنند.

در ابتدای این مراسم نیز سید محمد عبدالهی رئیس اتحادیه صنایع دستی با اشاره به مشارکت همه مردم در دفاع از کشور هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

گفتنی است در انتهای این مراسم از تعدادی از جانبازان و ایثارگران سالهای دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد