اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سومین همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی برگزار شد + تصویر

سایت طلا : همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس سومین همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی امروز با حضور مسئولین اتاق اصناف و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی و پنجمین روز از هفته گرامی داشت دفاع مقدس، امروز سومین همایش ملی اصناف، طلایه داران ایثار و پیشگامان اقتصاد مقاومتی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم علی فاضلی رئیس اتاق اصناف کشور ضمن بیان اینکه اصناف هیچگاه از روحانیت، ولایت و رهبری فاصله نگرفته و در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارند گفت: امروز برای مقابله با دشمن باید تقویت رهبری و تقویت سپاه را در دستور کار اصلی برنامه ها قراردهیم و مراقب نفوذ دشمن در صفوف اصناف باشیم .

وی با تأکید بر لزوم واقعی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی افزود: اصناف در عرصه اقتصادی به واسطه کثرت جمعیتی و حضور در جای جای کشور می توانند در بخش فرهنگی حرف نخست را بزنند چرا که اصناف سربازان عرصه اقتصادی هستند.

فاضلی با اشاره به نقش مهم اشتغالزایی اصناف و لزوم حمایت از سوی مسئولان ادامه داد: در روزهای نخست دفاع مقدس، نیروهای مردمی و سپاه در بدترین شرایط و بدون داشتن تسلیحات روز نظامی جنگیدند و موفق شدند دستاوردهای زیادی را کسب کنند .

جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول ا…(ص) تهران بزرگ نیز در این همایش امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا دانست و گفت: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امروز جمع شده ایم تا یاد و خاطره بیش از ده هزار شهید اصناف را گرامی بداریم، در قرآن هر جا اسم جهاد آمده اسم مال نیز آمده و به معنای جهاد با مال و دارایی است و اصناف کشور هم با تمام دارایی خود وارد جبهه های نبرد علیه دشمن شدند.

ذوالقدر با بیان اینکه اصناف نقش ارزشمندی را در احیای دین اسلام و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا داشته و دارند، تصریح کرد: سهم بزرگی از انقلاب اسلامی کشورمان را مدیون اصناف و بازاریان هستیم و امروزه نیز تجارت و اقتصاد ما در گرو دستان پر توان اصناف و تجار کشور است .

وی خاطرنشان کرد: امروز سبک زندگی، اشتغال، کسب کار و تولید و صادرات از بازار نشات می گیرد و از این رو حمایت از اصناف و بازار باید در اولویت برنامه های کشور قرار گیرد، دولت و نظام نیز همراه با اصناف و بازار از سختی ها عبور خواهند کرد و همه دست به دست هم همراه با مردم اقتصاد مقاومتی را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش سایت طلا، در ادامه این مراسم غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان این که در سال اقتصاد مقاومتی وظیفه ی ما عدم تبعیت از دشمنان نظام است، اظهار داشت: دشمن در جبهه نظامی علیه کشور ما شکست خورده و هم اینک نقطه ی ضعف ما را در مباحث اقتصادی جستجو می کند و قصد ضربه زدن به ما را دارد؛ بنابراین ساده اندیشی است که اگر فکر کنیم در این مقطع دشمن به ما کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اگر بازار و اصناف بدانند که دشمن اقتصادی در کمین ماست، دیگر به سراغ فروش کالای خارجی نمی روند افزود: بسیج بازوی قدرتمند اصناف است و همدلی میان بسیج و اصناف باید بیش از گذشته گسترش پیدا کند.

در انتهای این مراسم، ضمن تقدیر و تجلیل از خانواده های معظم شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم از تمبر ایثارگران و نماد باشگاه ایرانیان اصناف رونمایی شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد