اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
جزئیاتی از قتل پسر طلافروش معروف یزد؛

طلافروش جوانی که لباس دامادی را نپوشید

سایت طلا: سارقان پس از قتل جوان طلافروش با استفاده از کلیدهای مغازه به یک طلافروشی در بازار یزد دستبرد زدند.

به گزارش سایت طلا، پسر27 ساله طلافروش معروف بازار یزد طبق معمول هر روز ظهر، مغازه را می بندد تا برای استراحت به سمت منزل برود. حوالی ساعت 14 روز یکشنبه سارقان که در تعقیب وی بودند در پارکینگ خلوت کنار مسجد ملااسمعیل به جوان طلافروش که در حال سوار شدن به خودرو بود حمله کرده و پس از درگیری و گرفتن کلیدهای مغازه او را به قتل می رسانند.

سارقان مقتول را پشت ماشین گذاشته و به طبقه سوم آن پارکینگ خلوت منتقل می کنند تا کسی وی را زود پیدا نکند. سپس برای عملی ساختن نقشه شوم خود ساعت 15 با خیال راحت به بازار می روند، درب مغازه را باز کرده و همه طلاها را در گونی می ریزند و با یک وسیله نقلیه موتوری فرار می کنند.

ساعاتی بعد خانواده جوان طلا فروش وقتی می بینند تلفن همراه او خاموش است به مغازه رفته و مشاهده می کنند درب مغازه باز است و دزدان مغازه را خالی کرده اند و چون از پسرشان خبری نداشتند فکر می کنند او را به گروگان گرفته اند، پلیس را در جریان قرار می دهند و پلیس بدنبال پسر مفقود شده و سارقان می گردد.

با انتشار خبر سرقت در یکی از مغازه های طلافروش مطرح یزد بلافاصله خبرهای مختلفی از این سرقت توسط بازاریان و همسایگان روایت می شود و در شبکه های اجتماعی موضوع گروگانگیری می پیچد تا اینکه سرانجام مشخص می شود خیلی از مسایل مطرح شده فقط حدس و گمان و شایعه بوده است.

سرانجام ساعتی بعد جسد فرزند جوان طلافروش یزدی را در گوشه پارکینگ شهرداری در جنب مسجد ملا اسمعیل پیدا می کند.

جوانی که در آستانه دامادی بود و قرار بود مقدمات ازدواج را در این چند روز مهیا سازد.

در همین ارتباط معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: بررسی و شناسایی عاملان سرقت طلا فروشی و قتل شاگرد زرگر در بازار زرگری یزد در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفته است.

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" در گفت وگو با ایسنا، در مورد جریان سرقت همراه با قتل شاگرد زرگر در یزد، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: بر اساس شواهد به دست آمده سارق یا سارقان بعد از قتل شاگرد زرگری، با استفاده از کلید مغازه به این سرقت دست زده‌اند.

وی با بیان اینکه اسناد و شواهد به دست آمده نقش مهمی در شناسایی و دستگیری سارقان و قاتلان طلافروشی ایفا می‌کند، افزود: موضوع این جنایت از دیروز در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفته که بعد از کامل شده تحقیقات،‌ نسبت به اطلاع رسانی کامل اقدام می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد در پایان از مردم صبور یزد خواست، تا با مدیریت حوادث و همکاری مشترک بیش از پیش نسبت به برقراری امنیت شهر و استان تلاش کنند.

گفتنی است این فاجعه بازتاب گسترده ای در صنف طلا و جواهر و اهالی این صنف داشته است.

سایت طلا این حادثه را به خانواده بزرگ طلای کشور و اتحادیه طلا و جواهر یزد تسلیت گفته و برای خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد