اونس طلا2320.14
مظنه15,016,000
18 گرم3,466,400
ارزش سکه33,831,048
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000
تحلیل اینوستینگ نشان داد:

قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست مهم بانکهای مرکزی آمریکا و ژاپن خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو بیشتر تحت تاثیر نشست مهم فدرال رزرو آمریکا و بانک مرکزی ژاپن قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسیده است. تقویت ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست 21 سپتامبر تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در هفته ای که گذشت با 21.20 دلار کاهش معادل 1.83 درصد افت روبرو شده است. افزایش نرخ تورم آمریکا طی ماه گذشته نیز گمانه زنی ها نسبت به بالا رفتن نرخ بهره فدرال رزرو را بیشتر کرده است.

وزارت کار آمریکا اعلام کرده است که نرخ تورم طی ماه اوت به بیش از 0.2 درصد رسیده است. شاخص ارزش دلار در برابر شش ارز معتبر بین المللی نیز با 0.9 درصد افزایش به بیش از 96 واحد رسیده است.

سرمایه گذاران بین المللی هنوز نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر نااطمینان هستند. نظرسنجی موسسه سی ام ئی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست سپتامبر به کمتر از 12 درصد رسیده است.

قیمت طلا به شدت در برابر نوسانات ارزش دلار و نرخ بهره واکنش نشان می دهد. نشست مهم بانک مرکزی ژاپن نیز قرار است روز چهارشنبه برگزار شود. بانک مرکزی ژاپن پیش از این قول داده است که اجرای سیاست های انبساطی پولی و نرخ بهره منفی را ادامه خواهد داد.

بازارهای مالی ژاپن روز دوشنبه به علت تعطیلی رسمی، بسته خواهد بود. روز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر خواهد کرد.

آمریکا نیز گزارش وضعیت بازار مسکن را اعلام می کند. رئیس بانک مرکزی کانادا نیز سخنرانی مهمی خواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست، روز چهارشنبه بانک مرکزی ژاپن تصمیم خود درباره نرخ بهره را اعلام می کند. فدرال رزرو آمریکا نیز در همین روز نتایج نشست دو روزه خود را منتشر خواهد کرد.

روز پنجشنبه نیز بانک مرکزی نیوزلند نرخ بهره جدید این کشور را اعلام خواهد کرد. آمریکا نیز تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری را منتشر می کند. وضعیت فروش مسکن در آمریکا نیز اعلام خواهد شد. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا نیز در فرانکفورت سخنرانی خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد