اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاهش اقبال به مرورگر اینترنتی مایکروسافت کماکان ادامه دارد

اگر چه مرورگر اینترنتی Edge مایکروسافت امکانات و قابلیت های فراوانی دارد، اما هنوز هم مرورگرهای اینترنتی ساخت شرکت های دیگر مانند گوگل و موزیلا بیشتر مورد توجه هستند.

به نقل از ام اس پاور، از جمله امکانات جدیدی که همزمان با سالگرد عرضه ویندوز 10 به مرورگر مذکور اضافه شده می توان به نمایش پیام های اطلاع رسانی، لمس کردن و کشیدن برای ناوبری و دسترسی به امکانات مختلف، پشتیبانی از افزونه ها و غیره اشاره کرد.

اما علیرغم همه این تلاش ها مجموع سهم Edge و Internet Explorer با سقوط 2.15 درصدی در ماه آگوست به 32.45 درصد کاهش یافته است.

بررسی های موسسه Net Applications نشان می دهد آگوست چهارمین ماهی است که طی آن به طور مداوم شاهد سقوط سهم دو مرورگر یاد شده بوده ایم. این کاهش دو درصدی موجب نگرانی مایکروسافت شده زیرا در 11 سال گذشته بی سابقه بوده است.

مرورگر IE در شش ماه اخیر بیش از 12 درصد از سهم خود در بازار مرورگرهای اینترنتی را از دست داده و این رقم از ابتدای امسال به 16 درصد رسیده است.

در مقابل مرورگر کروم گوگل از این افزایش منتفع شده و با افزایش 3.02 درصدی سهم خود این رقم را به 53.97 درصد افزایش داده است. البته فایرفاکس از این مساله چندان سودی نبرده و سهم ان با 0.4 درصد کاهش به 7.69 درصد کاهش یافته است. از آغاز سال 2016 تا به حال فایرفاکس یک سوم کاربران خود را از دست داده است. پیش بینی ها حاکیست سهم فایرفاکس تا مارس سال 2017 به زیر 5 درصد می رسد. اما مرورگرهای مایکروسافت و کروم به ترتیب سهم 25 و 66 درصدی را به خود اختصاص می دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد