اونس طلا2302.52
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بازگشت شاخص بورس به نقطه قبل پس از نوسان‌های پی در پی

شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران امروز نسبت به گذشته تفاوت چندانی نکرد، اما حجم معاملات نسبت به روز گذشته با مقداری افزایش روبه‌رو شد.

شاخص کل بازده‌ نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار امروز دوشنبه از ابتدای باز شدن معاملات با شیب زیادی شروع به رشد کرد به طوری که در ۳۵ دقیقه اول به رقم ۸۷ هزار و ۲۷۵ واحد رسید، اما از این لحظه به بعد وارد روند کاهشی شد و تا تراز ۷۸ هزار و ۸۶ واحدی پایین آمد. با این توضیح نماگر بازار سرمایه نسبت به روز گذشته در مجموع ۰.۳۱ واحد کاهش یافت و تقریبا در عدد روز گذشته باقی ماند.

شاخص کل هم‌وزن امروز ۱۳ واحد رشد کرد و به رقم ۱۴ هزار و ۵۳۷ واحدی رسید. شاخص آزاد شناور نیز ۱۱۱ واحد رشد کرد و تا رقم ۸۷ هزار و ۳۸۱ واحدی بالا رفت. اما شاخص بازار اول ۱.۴۹ واحد کاهش یافت و شاخص بازار دوم نیز با رشد ۷.۵۴ واحدی رو به رو شد.

سرمایه‌گذاری غدیر با ۶۴ واحد تاثیر مثبت در شاخص امروز بیشترین نقش را در نوسان‌های دماسنج بازار سرمایه ایفا کرد. بعد از این نماد پالایش نفت بندرعباس با ۵۵ واحد افت بیشترین تاثیر را در شاخص بازده نقدی و قیمتی داشت.

ارزش معاملات امروز به رقم ۴۱۲ میلیارد ۳۵۱ میلیون تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۴۳ میلیون و ۷۸۲ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۶ هزار ۸۱۴ نوبت داد و ستد بود.

علاوه بر این آیفکس امروز ۲.۷ واحد رشد کرد و به رقم ۸۰۲.۶ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم ۲۳۹ میلیارد ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۵۶۱ میلیون ۹۵۱ سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۳۳ هزار ۲۶۱ نوبت داد و ستد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد