اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اقتصاددان برجسته پیش بینی کرد:

شاخص سهام آمریکا با افت 50 درصدی روبرو خواهد شد

سایت طلا : یک تحلیلگر ارشد اقتصادی پیش بینی کرد که علی رغم افزایش شاخص سهام بورس وال استریت آمریکا طی ماه های اخیر، شاخص مهم اس اند پی 500 به زودی با افت 50 درصدی روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا، مارک فابر تحلیلگر برجسته اقتصادی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی تاکید کرد: به نظر من شاخص سهام اس اند پی 500 آمریکا به زودی با افت 50 درصدی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی تصریح کرد: علت اصلی افزایش چشمگیر شاخص سهام آمریکا، اجرای سیاست های انبساطی پولی و چاپ و انتشار پول توسط بانکهای مرکزی جهان بوده است که این عامل چندان پایدار نخواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی افزود: من فکر می کنم که شاخص سهام آمریکا به زودی با افت شدیدی روبرو خواهد شد و این مساله نوسانات زیادی را در بازارهای بین المللی به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: ارزش برخی سهام ها طی ماه های اخیر به طور چشمگیری افزایش یافته است که به نظر من این افزایش به هیچ وجه واقعی نبوده است.

فابر گفت: نه تنها شاخص سهام از سیاست های پولی بانکهای مرکزی جهان سود برده است، بلکه قیمت طلا نیز با افزایش چشمگیری روبرو شده ست. قیمت طلا از ابتدای امسال 27 درصد و قیمت هر اونس نقره نیز 44 درصد رشد داشته است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد