اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قتل طلافروش معتبر در ملایر

در پی به قتل رسیدن یکی از طلافروشی های معتبر در شهرستان ملایر در روز سوم مرداد ماه امسال ، علی رحیمی رییس اتحادیه طلا و جواهر ملایر با تشکر از تلاش های نیروی انتظامی این شهرستان و ابراز همدردی با خانواده این مقتول خواستار دستگیری عاملان قتل این طلافروش شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار سایت طلا گفت: سرقت و تهدید طلافروشان از معضلات و مشکلات اساسی همکاران صنف است که امیدواریم با رعایت نکات ایمنی از سوی طلافروشان و بکارگیری نکات ایمنی توصیه شده از طرف نیروی انتظامی دیگر شاهد این گونه وقایع تلخ نباشیم.

علی رحیمی با اشاره به رکود بازار طلا و جواهر گفت : پرداخت نه درصدی مالیات بر ارزش افزوده روی طلا و از طرفی وقوع این گونه حوادث تلخ ؛ آینده این صنف را با رکود بیشتر مواجه می سازد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر در پایان از اظهار همدردی روسای اتحادیه طلا ی تهران و شهرهای دیگر در سوگ به قتل رسیدن این طلافروش متدین شهرستان ملایر را قدردانی کرد.

لازم به یادآوریست روز سوم مرداد ماه امسال یکی از طلافروشان شهرستان ملایر نزدیک به ظهر در راه بازگشت به منزل مورد تهاجم و ضرب وشتم سارقان قرار گرفته و به قتل می رسد سپس سارقان با ربودن کلیدهای وی وارد مغازه شده وبخشی از طلای این مغازه دار را به سرقت می برند. نیروی انتظامی شهرستان ملایر همچنان در تلاش برای دستگیری عاملان این جنایت می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد