اونس طلا2215.76
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان اعلام کرد:

حضور کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال اصفهان چشمگیر بود / حضور این صنف بدون امنیت و رسانه معنایی ندارد

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان در گفتگو با سایت طلا درباره دهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت: در این دوره از نمایشگاه حضور شرکتهای خارجی بسیار چشمگیر بود و این حضور موجب ایجاد پل ارتباطی برای ورود و تعامل تکنولوژی می گردد.

هوشنگ شیشه بران با حضور در غرفه سایت طلا در دهمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر اصفهان به این سایت گفت: امسال در این نمایشگاه شرکتهای خارجی زیادی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، امارات و تایلند حضور داشتند و نخستین سالی است که این حجم از شرکتهای خارجی در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه هر سال نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان توانمندتر می شود افزود: در سال اقدام و عمل ما آستین ها را بالا زده ایم و باید این پل ارتباطی تبادل تکنولوژی بین کشورهای صاحب سبک و کشور خودمان را ایجاد کنیم.

شیشه بران با اشاره به رشد اصفهان در بخشهای مختلف صنعت طلا و جواهر یادآورشد: ارزآوری که این صنف می تواند داشته باشد بهتر از نفت است و می تواند حرف اول را در این زمینه بزند، ما تمامی قابلیت های لازم را در این زمینه داریم و سود آوری این صنعت در دنیا قابل توجه است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اعلام دعوت از رؤسای اتحادیه های شهرهای بزرگ و شهرهای اطراف اصفهان در این نمایشگاه تصریح کرد: در نشستی که در این نمایشگاه برگزار شد تصمیماتی گرفته شد تا رؤسای اتحادیه های سراسر کشور همسو و هم هدف باشند، چرا که اتحادیه های پراکنده در کشور همه یک خانواده هستند و باید در تصمیم گیری های خود به صورت متحد عمل کنیم.

وی درگفتگو با سایت طلا ضمن تشکر از اقدانات این سایت، رسانه را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بزرگترین ابزاری که ما داریم رسانه است و بدون رسانه نمی توانیم کار کنیم و حضور این صنف بدون امنیت و رسانه باطل است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد