اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
در سومین هم اندیشی اتحادیه های استان تهران اعلام شد:

توقع دستگاهها از صنف طلا و جواهر بالاست / صنف طلا طی سالهای اخیر تضعیف شده است

سایت طلا: مسئولین اتحادیه های استان تهران ضمن بررسی مشکلات صنفی خود در نشست ماهیانه خود در مورد راهکارهای برون رفت از معضلات این صنف و تهدیدات پیش روی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش سایت طلا، صبح امروز سومین هم اندیشی صنف طلا و جواهر استان تهران به میزبانی اتحادیه طلا و جواهر شهرری برگزار شد و مسئولین اتحادیه های شمیرانات، تولیدکنندگان و صادرکنندگان، شهرری، اسلامشهر، قرچک و بهارستان در مورد مشکلات این صنف همفکری و گفتگو کردند.

در ابتدای این جلسه که "عباس حاج ابن علی" رئیس اتاق اصناف شهرری و نایب رئیس این اتاق "سیدکاظم خرم دره" حضورداشت؛ "کاظم کلهر" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری ضمن خیر مقدم به حضار به ضرورت تشکیل هم اندیشی ها در صنف طلا اشاره کرد.

همچنین "کیومرث امیریان" رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در این نشست ضمن بیان گزارشی از جلسه پیشین این هم اندیشی و نتایج آن، حضور مسئولین اتحادیه های استان تهران را در رشد و پیشرفت این صنف بسیار حائز اهمیت دانست.

امیریان همفکری و تبادل نظرات را در این نشست ها بسیار مهم ارزیابی کرد و بر وحدت همه اعضاء این صنف تأکید کرد.

"عباد محمدولی" رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر نیز ضمن بیان لزوم فعالیت انجمن ها و تشکل های غیردولتی مردم نهاد در این صنف گفت: گردش طلا در این صنف 300 تن است و 300 تا 400 هزار نفر در بخش تولید طلا و جواهر مشغول هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه در فرهنگسازی و ترویج فرهنگ مصرف در این صنف افزود: متأسفانه 30 تا 50 درصد صنف طلا و جواهر تعطیل است و ما نتوانسته ایم از هنر و داشته های و همچنین ظرفیت های خود استفاده کنیم.

در این نشست "سیدجواد شفیع زاده" نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر بهارستان ضمن بیان توقع بالای برخی دستگاهها برای دریافت مطالبات از این صنف گفت: اهالی این صنف هم جانشان و هم مالشان در معرض خطر است و با مالیات و عوارض سنگین بسیاری از طلافروشان به بدل فروش تغییر شغل داده اند و در نهایت این صنف در حال از بین رفت است.

گزارش سایت طلا حاکیست، "داوود بزم آرا" بازرس اتحادیه اسلامشهر نیز با اشاره به رشد منفی صدور مجوزها در صنف طلا اظهار داشت: با کاهش تعداد اعضاء، اتحادیه های طلا و جواهر برخی از شهرها در حال منحل شدن است و در روند مشکلات صنفی در اسلامشهر 35 نفر مغازه های خود را تعطیل کرده اند و در این راستا صدای ما و کاسبان به هیچ جایی نمی رسد.

شایان ذکر است هم اندیشی اتحادیه های طلا و جواهر استان تهران به صورت ماهانه به میزبانی یکی از اتحادیه های این استان در جهت رفع مشکلات صنفی و وحدت رویه در دستورالعمل ها و تصمیمگیری ها برگزار می شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد