اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در گفتگو با سایت طلا اعلام کرد:

برگزاری نمایشگاه بورس بانک و بیمه به ایجاد تعاملات مالی بعد برجام کمک می کند

سایت طلا: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با اشاره به همایشهای برگزار شده در نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه، گفت: این نمایشگاه به تبادلات مالی و الزامات امور نظام بانکی بین المللی پس از برجام کمک می کند.

علی دیواندری در گفتگو با سایت طلا، برگزاری همایش بانکی و بورسی در نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه را کار جدید و مفیدی اعلام کرد و افزود: در این نشستها بحث های خیلی خوبی مطرح شد و برخی از مقامهای نظارتی بانکهای اروپایی و بعضی از مدیر عامل بانکها خواسته های خود را از نظام بانکی ایران برای تعاملات بیشتر مطرح کردند.

وی با بیان همکاری پژوهشکده پولی و بانکی با سازمان بورس و اوراق بهادار در برگزاری این همایشها گفت: ما در فضای بعد از برجام و فرصتهای اتصال مجدد به نظام بانکی دنیا اینچنین رخدادی را نیاز داشتیم تا بحث های کلیدی در آن مطرح شود و بانکداران و فعالان حوزه بورس و بیمه در آن حضور داشته باشند و بانکهای داخلی و خارجی در آن به تعامل رسیده و به جمع بندی مباحث بپردازند.

دیواندری اطلاع رسانی این نمایشگاه را بسیار خوب دانست و خاطرنشان کرد: با گسترش شبکه ها مجازی رخدادهای فیزیکی مانند گذشته نخواهد بود و به تدریج با یک سری تغییراتی مواجه خواهد شد، و مسلماً این دگرگونی در اطلاع رسانی باعث شده تا افراد به صورت لحظه ای در جریان اخبار و اطلاعات قرار بگیرند.

این مقام ارشد بانک مرکزی با بیان اینکه شبکه های مجازی و رسانه ها جای بازدید نمایشگاه را پر نمی کند تصریح کرد: این نمایشگاه یک رخداد تجاری است که فعالین اقتصادی در آن حضور دارند و با هم مذاکره می کنند و بازدیدکنندگان از خدمات جدید ارائه شده در آن مطلع می شوند، در همین حال این نمایشگاه یک کار فرهنگی هم محسوب می شود.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی در گفتگو باسایت طلا در مورد استقبال از نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه نیز گفت: شاید حمایت از این نمایشگاه کم و یا زیاد باشد ولی افراد متخصص و صاحب منسب که در یک رخداد تجاری حاضر می شوند بایک انگیزه برقراری ارتباط، مذاکره و اتصال تجارت و کسب و کارها به هم می توانند مؤثر باشند.

وی جابجایی و تغییر مدیران عامل برخی بانکها را در این نمایشگاهبی تأثیر ندانست و یادآورشد: طبیعی است که این جابجایی ها می تواند اثرگذار باشد، بدلیل اینکه مدیران جدید تا بخواهند مستقر شوند و مدیران زیرمجموعه خود را توجیه کنند ممکن است زمان بر بوده و به طور منطقی می تواند بر حضور آنان تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد