اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

امضای تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان بورس و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری

دقایقی قبل با حضور رؤسای سازمان بورس و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو طرف در حاشیه فاینکس ۲۰۱۶ به امضاء رسید.

عصر امروز با حضور محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و ملک اخلاق رئیس مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری تفاهم‌نامه‌ای میان دو طرف به امضاء رسید.

براساس این تفاهم‌نامه 2 صفحه‌ای که در 5 ماده تنظیم شده است، توسعه همکاری‌ علمی-پژوهشی و مشاوره‌های تخصصی میان سازمان بورس و مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با به کارگیری ظرفیت‌ها و نیروهای متخصص دو طرف هدف‌گذاری شده است.

در آئین انعقاد این تفاهم نامه مشترک، رئیس سازمان بورس گفت: امروزه در دنیا استفاده کنندگان از ابزارهای مالی مشتقه به مرحله‌ای دست یافته‌اند که به جای انتظار برای تحقق آینده تلاش می‌کنند، تا آینده را آن گونه که باید باشد، رقم می‌زنند.

فطانت افزود: ابزارهای تخصصی با رشد امروز بازار سرمایه می‌تواند منابع مورد نیاز را به نحوی آسان‌تر در اختیار معامله‌گران آتی قرار دهد که بتواند علاوه بر تحلیل، در برنامه‌ریزی‌ خود نیز آنها را استفاده کند.

به گفته وی، امروزه هیچ مدیری نباید در کشور وجود داشته باشد که بازار سرمایه را به خوبی نشناسد. هر مدیری امروزه باید در بخشی که نظارت می‌کند، بداند که تصمیم‌گیری‌ وی در بخشی از تنوع چهل‌گانه صنایعی که امروز در بورس حضور دارند، تاثیرگذار است.

وی افزود: دانش و سواد مالی امروزه براساس اطلاعات و افکاری در مجموعه‌های نظام صورت می‌گیرد که باید چگونگی تاثیرگذاری آن را بر اقتصاد دانست و افرادی که از این دانش برخوردارند، از دارایی زیر قیمتی برخوردار هستند، هرچه آثار رفتارها در فضای مالی طی کوتاه مدت و بلند مدت شناخته شود، شناخت بیشتری در این زمینه به دست خواهیم آورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد