اونس طلا2319.37
مظنه15,076,000
18 گرم3,480,300
ارزش سکه33,966,228
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,900,000

آغاز همایش بین المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز

همایش بین المللی «بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز» با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور، معاونان وزیر نفت و کارشناسان حقوقی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

همایش بین المللی «بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز» امروز با حضور الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور، معاونان وزیر نفت و کارشناسان حقوقی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرد.

این همایش دو روزه است که امروز کارگاه تخصصی رویکرد متوازن در انعقاد قراردادهای بالادستی نفت و گاز و کارگاه تخصصی مدیریت انتقال دانش، فناوری و مدیریت تولید صیانتی در صنایع بالادستی نفت و گاز برگزار می شود.

همچنین در روز دوم این همایش کارگاه تخصصی تحولات قراردادهای بالادستی نفتی ایران و کارگاه تخصصی اصول قراردادهای بین المللی نفت و گاز برگزار می شود و در آن حقوقدانان داخلی و خارجی دیدگاه های خود را درباره قراردادهای بالادستی نفت و گاز بیان خواهند کرد.

حمیدرضا علومی یزدی استاد دانشکده حقوق دانشگاه علامه صبح امروز در آئین گشایش همایش بین المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز از ارائه بیش از 80 مقاله از سوی اندیشمندان ایرانی و خارجی به دبیرخانه این همایش خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این همایش با تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه، مسیر منافع ملی را از طریق ایجاد چارچوب قراردادهایی علمی و باثبات هموار کند.

وی به حمایت معنوی وزارت نفت از این همایش اشاره و تصریح کرد: برگزاری چنین کنفرانسهایی، امکان بهره مندی بیشتر از ظرفیتهای دانشگاهی را برای بخش صنعت کشور فراهم می کند.

همایش بین المللی بهینه سازی قراردادهای بالادستی نفت و گاز از صبح امروز (یکشنبه، 20تیر) با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبایی، اعضای هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، مدیران ارشد نفتی، اعضای برجسته کانون وکلا و دیگر کارشناسان در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به کار کرده است و ظهر فردا (دوشنبه، 21تیرماه) به کار خود پایان می دهد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد