اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جشن گلریزان اتحادیه طلا و جواهر همدان برای زندانیان جرایم غیر عمد + تصاویر

سایت طلا: همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برای آزادی زندانیان غیر عمد به همت اتحادیه طلا و جواهر همدان برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، اتحادیه طلا و جواهر همدان با همکاری ستاد دیه استان همدان به برگزاری جشن گلریزان خیرین و اهالی این صنف برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اقدام کرد.

مراسم جشن گلریزان ستاد دیه استان همدان به میزبانی اتحادیه طلاوجواهر شهرستان همدان، با حضور مسئولین و مقامات استانی، مهدی غلامی رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان و هیئت رئیسه این اتحادیه و همچنین حضور میهمان ویژه هنرمند فرهیخته کشور استاد داریوش ارجمند که مسئولیت برگزاری گلریزان را عهده دار بود برگزار شد.

ن

در همین زمینه "مهدی قدیری" نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان در گفتگو با سایت طلا، با اشاره به مردم خیّر و نوع دوست شهر همدان گفت: با هماهنگی هایی که با ستاد دیه استان داشتیم اتحادیه طلا و جواهر همدان برگزاری این مراسم را به عهده گرفت و با توجه به روحیه ای که از اعضاء این صنف سراغ داشتیم مراسم پرشور و گرمی را انتظار داشتیم که به یاری خدا مراسم خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه کلیه عوامل جشن گلریزان به صورت افتخاری فعالیت و خدمت کردند افزود: حضور میهمان ویژه این مراسم جناب آقای داریوش ارجمند نقش زیادی در باشکوه برگزار شدن آن و افزایش مبالغ جمع آوری شده داشت.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر همدان ضمن تشکر از همه افرادی که در این مراسم به هر صورتی کمک کردند گفت: با این حرکت از بسیاری از خانواده های آسیب دیده از نظر اجتماعی حمایت و پشتیبانی شد و همکاران صنفی ما با آن مهربانی که از آنان سراغ داشتیم به بهترین نحو از این مراسم حمایت کردند.

قدیری با اعلام گسترش موسسات خیرخواهانه و فرهنگی در این صنف و استان در حمایت از خانواده های زندانیان و نیازمندان و همچنین اشتغال کسانی که موادمخدر را ترک کرده اند به همه هم صنفی های خود توصیه کرد هر چه بیشتر در امور خیریه گام بردارند تا خیر و برکت در زندگی آنان گسترش یابد.

گفتنی است حضوراعضاء صنف طلا و جواهر شهرستان همدان در این مراسم باشکوه قابل توجه بوده و از جمله اقدامات بسیار بی نظیر این اتحادیه در امورخیریه استان به شمار میرود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد