اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس پلیس آگاهی در گفتگو با سایت طلا:

امنیت صنف طلا و جواهر وابسته به ارتباط این صنف و پلیس است

سایت طلا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ارتباط تنگاتنگ بین پلیس و اتحادیه طلا و واحدهای صنفی را عامل مهمی برای تأمین امنیت این صنف دانست.

عباسعلی محمدیان در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان تأکید فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی تهران بزرگ برای برقراری امنیت صنف طلا و جواهر گفت: محول کردن برخی اقدامات در زمینه امنیت این صنف به پلیس آگاهی و معاونت نظارت بر اماکن نشان دهنده اهمیت این صنف برای نیروی انتظامی است.

وی در مورد عامل اصلی ایجاد امنیت در صنف طلا و جواهر افزود: ارتباط تنگاتنگ بین پلیس و اتحادیه ها و واحدهای صنفی از جمله صنف طلا و جواهر است که می تواند به امنیت بیشتر کمک کند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اهمیت کوتاه شدن فاصله سرقت و کشف جرم خاطرنشان کرد: اتحادیه طلا و جواهر ثابت کرده است که طی سالهای گذشته برای ایجاد امنیت در این صنف پیشقدم بوده است.

محمدیان در مورد این سوال سایت طلا در مورد میزان تأمین امنیت در صنف طلا و جواهر گفت: این صنف همیشه ارتباط خوبی با نیروی انتظامی داشته و میزان وجود امنیت را باید از اهالی این صنف پرسید، ولی آنچه مسلم است میزان سرقتهای کشف نشده در این صنف بسیار اندک بوده و سرنخهایی از آنان هم پیدا شده و در اسرع آن هم به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد