اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
2 تحلیلگر ارشد بین المللی خبر دادند:

قیمت طلا می تواند فارغ از نتایج همه پرسی بریتانیا به روند صعودی ادامه دهد

سایت طلا : در حالی که بسیاری از تحلیلگران اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که همه پرسی امروز پنجشنبه بریتانیا برای ادامه عضویت در اتحادیه اروپا می تواند تاثیر زیادی بر تحولات مالی و اقتصادی جهان داشته باشد، ولی 2 تحلیلگر ارشد معتقدند که طلا می تواند فارغ از نتایج این همه پرسی روند صعودی اش را ادامه دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، همه پرسی بریتانیا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات نرخ ارز شاخص سهام داشته باشد. قیمت طلا نیز که هفته گذشته به بالاترین سطح در دو سال اخیر رسیده بود بار دیگر با کاهش نسبی روبرو شده و به کمتر از 1270 دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش 2 تحلیلگر ارشد اقتصادی معتقدند که قیمت طلا فارغ از نتایج همه پرسی بریتانیا می تواند به روند صعودی طی ماه های آینده ادامه دهد.

ریچ راس رئیس بخش تحلیل تکنیکال موسسه اورکور تاکید کرد: فکر می کنم طلا در شرایط کنونی بیشتر تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا قرار خواهد داشت. نتایج همه پرسی بریتانیا نمی تواند تاثیر چندانی بر نوسانات قیمت طلا داشته باشد. پیش بینی می کنم که قیمت طلا تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

راس افزود: چه بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج شود و چه عضویت آن در این اتحادیه تثبیت شود، قیمت طلا در هر دو صورت افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: 2 عامل مهم فعلا بر قیمت طلا تاثیرگذار خواهد بود، ارزش دلار و نااطمینانی در بازارهای بین المللی . کاهش ارزش دلار معمولا موجب افزایش قیمت جهانی طلا می شود. افزایش نااطمینانی در بازارهای بین المللی نیز تاثیر زیادی بر افزایش تقاضا و قیمت جهانی طلا دارد.

طی یک ماه گذشته قیمت جهانی طلا با 100 دلار افزایش تا سطح 1318 دلار در هر اونس افزایش یافت ولی مجددا با کاهش روبرو شده و به کمتر از 1270 دلار رسیده است.

دنیس داویت مدیر ارشد سرمایه گذاری در موسسه هاروست منجمنت نیز تاکید کرد: قیمت طلا تحت هر سناریویی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. توصیه من به سرمایه گذاران بین المللی این است که در شرایط کنونی در بازار طلا سرمایه گذاری کنند چرا که قیمت طلا به زودی با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد