اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
مارکت واچ تحلیل کرد:

خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا چگونه قیمت طلا را شکل خواهد داد؟

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری سی پی ام بر این باورند که قیمت جهانی طلا در تابستان امسال کاهش خواهد یافت ولی پس از آن با افزایش روبرو خواهد شد و تا پایان امسال به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ، تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری سی پی ام تاکید کردند: قیمت طلا در تابستان امسال فارغ از اینکه نتیجه همه پرسی بریتانیا چه باشد، با کاهش روبرو خواهد شد ولی پس از آن و تا پایان سال 2016 میلادی روندی صعودی خواهد داشت و به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش همه پرسی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا قرار است روز پنجشنبه برگزار شود و نااطمینانی زیادی نسبت به نتایج این همه پرسی وجود دارد.

نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که حمایت مردم بریتانیا از ادامه عضویت در اتحادیه اروپا افزایش یافته و این مساله تاحدی نگرانی ها را کاهش داده است.

تحلیلگران موسسه سی پی ام تاکید کردند: تصمیم برای خروج از اتحادیه اروپا، برای اقتصاد و مردم بریتانیا بد خواهد بود. این تصمیم به ضرر اقتصاد جهانی نیز خواهد شد.

این تحلیلگران اعلام کردند: هر اقدامی برای خروج از اتحادیه اروپا حداقل 2 سال زمان خواهد برد و در این مدت اتحادیه اروپا با تحولات سیاسی و اقتصادی زیادی روبرو می شود.

تبعات اصلی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا احتمالا شامل کاهش شدید قدرت سیاسی و اقتصادی پادشاهی متحد انگلیس خواهد بود و تنها برندگان اصلی این رویداد، اروپا و آمریکا خواهند بود. چین نیز می تواند از خروج بریتانیا از اروپا بهره مند شود.

خروج بریتانیا از اروپا می تواند موجب خروج سایر کشورهای اروپایی نیز بشود. تحلیلگران سی پس ام بر این باورند که قیمت طلا فارغ از نتایج همه پرسی بریتانیا، احتمالا در تابستان امسال کاهش خواهد یافت ولی پس از آن بار دیگر روند صعودی را آغاز خواهد کرد و بیش از 1300 دلار افزایش خواهد یافت.

تابستان معمولا فصل کاهش تقاضا برای طلا و جواهرات است. کاهش ارزش روپیه هند نیز احتمالا موجب افت نسبی تقاضای طلا در بازار این کشور بزرگ آسیایی خواهد شد. حتی این احتمال وجود دارد که قیمت طلا پس از همه پرسی بریتانیا تا 1220 و 1200 و حتی 1180 دلار کاهش یابد.

ولی قیمت طلا پس از پایان تابستان بار دیگر تا سطح 1300 و تا پایان امسال به بیش از 1320 دلار افزایش خواهد یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد