اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از 2 میلیون تومان

بسیاری از افراد به جز انجام کارهای روزانه اعم از وبگردی، تماشای فیلم، گوش‌دادن به موسیقی، انجام امور حسابداری، تایپ و... به یک لپ‌تاپ قوی‌تر برای کارهای سنگین یا بعضا بازی‌کردن نیاز دارند و از طرفی می‌خواهند در مقابل هزینه پرداختی، خرید خوبی داشته باشند.

بنابراین راهنمای خرید امروز که قیمت‌های آن از بازار به‌روز شده است، می‌تواند مناسب این افراد باشد.

لنوو G٥٠٤٥
، اگر قصد خرید لپ‌تاپ خوبی به قیمت نزدیک به یک‌ میلیون تومان را دارید، G٥٠٤٥ با مشخصات بالا به‌عنوان دستگاهی بسیارخوب در این دسته شناخته می‌شود. این دستگاه می‌تواند مقدار حافظه خوبی را در کنار مقدار حافظه رم مناسب و پردازنده قدرتمند در اختیار شما قرار دهد اما انتظار طول عمر باتری بیشتر از سه یا چهار ساعت از آن نداشته باشید. قیمت نسخه G٥٠٤٥-B حدود یک‌میلیون‌و ٣٠٠ ‌هزار تومان است.

لنوو Essential G٥٠٨٠
اگر دانشجو هستید و دوست دارید با قیمتی مناسب لپ‌تاپی ارزان اما کارآمد تهیه کنید، سری G٥٠٨٠ از انواع لپ‌تاپ‌ها با سخت‌افزار‌های مختلف برخوردار است که می‌تواند فضای ذخیره‌سازی مناسبی را در کنار پورت‌های ضروری و عمر باتری سه تا چهار ساعته برای شما فراهم کند. قیمت نسخه G٥٠٨٠-P حدود یک‌میلیون‌و ٢٥٠ ‌هزار تومان است.

اچ‌پی Pavilion ١٥
سخت‌افزار خوب، طراحی زیبا، طول عمر باتری مناسب و پردازنده گرافیکی و پردازشی مناسب از جمله مشخصات خوب این دستگاه به شمار می‌رود. تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۴ این محصول از پردازنده‌های مرکزی نسل چهارم شرکت اینتل موسوم به Haswell و مدل‌های ۲۰۱۵ آن با نسل پنجم با نام Broadwell تولید شده‌اند. پردازشگر گرافیکی هم از نسل هشتم شرکت انویدیا است. قیمت نسخه Pavilion ١٥-p٢١٠ne حدود یک‌میلیون‌و ٨٠٠ ‌هزار تومان است.

ایسر Aspire V٥-٥٦١G
بهره‌گیری از پردازنده‌ corei٧، رم هشت‌ گیگابایتی و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار پردازنده‌ گرافیکی، این اطمینان را به شما می‌دهد که حتی بتوانید کارهای سنگین خود را با لپ‌تاپ ایسر انجام دهید. گرچه به نظر می‌رسد بهتر بود ایسر از یک پردازنده‌ گرافیکی بهتر استفاده می‌کرد تا ارزش خرید نوت‌بوک وی ۵ این شرکت بیشتر شود. قیمت نسخه Aspire V٥-٥٦١G-٧٤٥٠٨G١TMaik حدود دو ‌میلیون تومان است.

لنوو Ideapad ٣٠٠
این لپ‌تاپ به یک پردازنده کم‌مصرف و نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و دو ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز شده که این فضای ذخیره‌سازی می‌تواند یکی از امتیازات آیدیاپد ۵۰۰ لنوو باشد. نمایشگر فول‌اچ‌دی با روکش مات و پردازنده گرافیکی چهار گیگابایتی اِی‌ام‌دی نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود. لپ‌تاپ لنوو از طراحی و کیفیت ساخت قابل‌قبولی بهره می‌برد و مانند دیگر لپ‌تاپ‌های این برند می‌توان از کارکردن با کیبورد و تاچ‌پد دستگاه لذت برد. قیمت نسخه IdeaPad ٣٠٠ - M حدود یک‌میلیون‌و ٥٥٠‌ هزار تومان است.

اچ پی Pavilion ١٥-p١٠٨ne
اچ‌پی در این دستگاه برای کاهش مصرف انرژی و قیمت به سراغ یک پردازنده کم‌مصرف سری U از اینتل رفته است. بعید است به لطف یک پردازنده corei٥، شش گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و یک کارت گرافیکی دوگیگابایتی برای کارهای خود که نیاز به سخت‌افزار قوی ندارد، با مشکل روبه‌رو شوید. قیمت نسخه Pavilion ١٥-p١٠٨ne حدود یک‌میلیون‌و ٨٠٠ ‌هزار تومان است.

دل Inspiron ٥٥٥٨
بدنه این دستگاه دارای بافت‌های ریزی است که مانع جذب اثر انگشت و گرد وغبار می‌شود. این دستگاه به یک پردازنده corei٥، رم چهار گیگابایتی، ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیک دوگانه جی‌فورس و اینتل مجهز شده تا از هر نظر همراه خوبی برای شما باشد. البته قیمت بالای این دستگاه یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید. قیمت نسخه ell INSPIRON ٥٥٥٨ - A حدود یک‌میلیون‌و ٧٥٠‌ هزار تومان است.


لنوو IdeaPad Z٥١٧٠
این دستگاه از لپ‌تاپ‌های جدید لنوو است که از یک پردازنده‌ نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و باعث می‌شود یکی از بهترین‌ مدل‌های راهنمای خرید ما باشد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ قدرتمند خود می‌تواند به‌خوبی از عهده وظایف سنگین برآید و نمایشگر فول‌اچ‌دی آن می‌تواند در مقابل رقبا یک مزیت به شمار رود. این لپ‌تاپ دارای مشخصات فنی متفاوتی است که می‌توانید مدل‌های مختلف آن را با قیمت‌های متفاوت در بازار بیابید. قیمت نسخه Ideapad Z٥١٧٠ - A حدود دو‌میلیون‌و ٥٠‌ هزار تومان است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد