اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
آیت محمدولی:

هم اندیشی در صنف طلا و جواهر به رشد و انسجام این صنف کمک می کند

سایت طلا: نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام تشکیل جلسات هم اندیشی در این صنف گفت: این جلسات موجب تقویت و وحدت صنفی شده و مشکلات را برطرف می کند.

آیت محمدولی در گفتگو با سایت طلا، با بیان اهمیت جلسات هم اندیشی در صنف طلا و جواهر گفت: همه این صنف و همه اتحادیه ها به صورت زنجیروار به هم متصل هستند و مقررات و ضوابط صنفی درهمه ایران یکی است و این جلسات موجب انسجام صنفی می شود.

وی در مورد چگونگی شکل گیری جلسات هم اندیشی در صنف طلا و جواهر افزود: لزوم همچین جلسه را در اتحادیه طلا و جواهر تهران مطرح کردیم و با دوستان در این هیئت مدیره مشورت شد و این موضوع عنوان شد که اتحادیه شهرهای همجوار را دعوت کنیم و مشکلات و مسائل را عنوان و در مورد حل آنان گفتگو کنیم.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد؛ به نمایندگی از اتحادیه تهران با دیگر اتحادیه های همجوار تشکیل این جلسه را مطرح کردیم و مورد استقبال آنان واقع شد، و طی دو جلسه به دست آوردهای خوبی نائل آمدیم.

محمدولی با اشاره به یکپارچگی تصمیم گیری ها در این جلسات خاطرنشان کرد: مسائلی چون فروش طلای دست دوم، عیارسنجی ها، مسائل آبشده فروشها و.... برای بررسی پیشنهاد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان تصویب برخورد جدی با فروش طلای دسته دوم در این جلسات گفت: فروش طلای دست دوم تولید طلا و جواهر را به چالش می کشاند و علاوه بر اینکه از نظر عیاری هم می تواند با مشکلاتی مواجه باشد، برای همین از اولویت های بررسی در جلسات هم اندیشی قرار گرفت، و بنا شد اتحادیه ها با این موضوع برخورد جدی داشته باشند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه در این صنف تخلفات بسیار کم هست به سایت طلا گفت: تعداد تخلفات در این صنف شاید به تعداد انگشتان دست باشد، ولی همین تعداد کم هم خوبی های صنف را زیر سئوال برده و وجه ی آن را تضعیف می کند که امیدواریم با کمک همکاران صنفی این اندک موارد را برطرف کنیم.

محمدولی با اشاره به برگزاری جلسه حمایت از تولید در اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: برگزاری این جلسات در موقعیت فعلی که بستر آن فراهم آمده نوید حرکت و جهش صنفی را در پی دارد و امیدواریم با وحدت و انسجام زمینه رشد این صنف را فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه دولت افق روشنی را پیش روی این صنف ایجاد کرده و رویکرد خوبی را به تولیدکنندگان ارائه نموده گفت: صنف ما توان و پتانسیل فراوانی دارد و هم در بحث صادرات هم در اشتغالزایی و سرمایه گذاری حرف های خوبی دارد، و اهالی این صنف باید با ایجاد بسترهای مناسب راه را برای حل مشکلات و توسعه این صنف چندهزار ساله باز کنند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد