اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

قیمت جهانی طلا هفته آینده نیز روند صعودی خود را ادامه خواهد داد

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در هفته آینده نیز به روند صعودی ادامه می دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، در نظرسنجی این هفته 21 تحلیلگر ارشد اقتصادی شرکت کرده اند که از این تعداد 13 نفر معادل 62 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش تنها 3 کارشناس اقتصادی معادل 14 درصد پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته آتی کاهش خواهد یافت و 5 نفر معادل 24 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

د ر نظرسنجی آنلاین از سرمایه گذاران و فعالان بازارهای بین المللی نیز 852 نفر شرکت کردند که از این تعداد نیز 633 نفر معادل 74 درصد اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده همچنان افزایش خواهد یافت. 138 نفر معادل 16 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در روزهای آتی کاهش خواهد یافت و 81 نفر معادل 10 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی هفته گذشته نیز 57 درصد تحلیلگران اقتصادی و 51 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با 30.60 دلار افزایش معادل 2.2 درصد رشد روبرو شده است.

به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی نگرانی های مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و ادامه نااطمینانی ها نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رشد اقتصادی جهان می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

به نظر می رسد سطح مقاومتی بعدی برای قیمت طلا در روزهای آینده 1290 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود می توان نسبت به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

گزارش سایت طلا حاکیست، برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در روزهای 14 و 15 ژوئن عامل مهم و تعیین کننده ای برای ارزش دلار و قیمت جهانی طلا خواهد بود. این نشست در شرایطی برگزار خواهد شد که هنوز بانکهای مرکزی اروپا و ژاپن اجرای سیاست های انبساطی پولی را در اولویت قرار داده اند.

همه پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا نیز 23 ژوئن برگزار خواهد شد. سطح حمایتی قیمت طلا نیز در روزهای آینده 1245 تا 1250 دلار خواهد بود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد