اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000
معاون وزیر کار:

یارانه فروردین هیچ خانواری حذف نشده است

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که به جز دو بانک اطلاعاتی بانک‌ها و ثبت اسناد، مابقی اطلاعات مورد نیاز در دسترس است، گفت: حذف یارانه 24 میلیون نفر امکانپذیر است، اما به دلیل حجم اعتراضات این امر با کندی انجام می‌شود.

سیداحمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که چرا برخی از خانوارها در فروردین ماه از لیست یارانه‌بگیران حذف شده‌اند اظهار داشت:‌در فروردین هیچ خانواری حذف نشده است و در صورت وجود چنین موضوعی قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه منتظر مصوبه مجلس شورای اسلامی برای حذف یارانه اقشار غیرنیازمند هستیم، گفت: در صورتی که سه دهک درآمدی بالا برای حذف یارانه انتخاب شوند، مشمول 24 میلیون نفر خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در پاسخ به این سوال که ضریب خطای دولت طبق گفته بسیاری از کارشناسان در موضوع حذف یارانه‌ها بالا است،‌گفت: ضریب خطای حذف را با توجه به بانک‌های اطلاعاتی کاهش داده‌ایم اما به دلیل حجم اعتراضات بالا این امر ممکن است با کندی انجام شود.

میدری گفت: به عنوان مثال یارانه افرادی که غیرنیازمند هستند حذف می‌شود اما نسبت به حذف باز هم اعتراض می‌کنند که چرا یارانه حذف شده است در حالی که طبق معیارها و ملاک‌های موجود و درآمد بالا مشمول دریافت یارانه نمی‌شوند.

وی گفت: تمام بانک‌های اطلاعاتی به غیر از بانک‌ها و ثبت اسناد را در اختیار داریم و این موضوع منجر به کاهش ضریب خطا شده است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد