اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اینوستینگ تحلیل کرد:

نشست بانک مرکزی اروپا و آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو، عوامل موثر بر قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و منطقه یورو مهمترین عوامل موثر بر نوسانات قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در پایان مبادلات روز جمعه افزایش یافت که علت اصلی آن کاهش ارزش دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای معتبر بین المللی بوده است.

بر اساس این گزارش انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا تاثیر زیادی بر افت ارزش دلار داشته است. قیمت طلا در هفته گذشته با افت 0.86 درصدی روبرو شد و در پایان مبادلات روز جمعه به 1235 دلار رسید. این در شرایطی بود که قیمت طلا سه شنبه گذشته به 1262 دلار افزایش یافته بود.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی در هفته گذشته با رشد 0.46 درصدی روبرو شده است. آمارهای مربوط به کاهش تولیدات صنعتی آمریکا در ماه مارس و افت اعتماد مصرف کننده در این کشور، تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار داشته است.

تولیدات صنعتی آمریکا در ماه مارس بیش از 0.6 درصد کاهش داشته است. به نظر می رسد گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت جهانی طلا داشته باشد. پایین بودن نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا موجب خواهد شد تا تمایل سرمایه گذاران برای خرید طلا کاهش یابد و این مساله تاثیر مثبتی بر قیمت طلا خواهد داشت.

طی روزهای آینده آمارهای مهم بخش مسکن آمریکا منتشر خواهد شد و این گزارش می تواند تاثیر مهمی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

نشست بانک مرکزی اروپا نیز قرار است پنج شنبه آینده برگزار شود. منطقه یورو نیز روز جمعه آمارهای مربوط به فعالیت بخش خصوصی را منتشر می کند.

روز دوشنبه نیوزلند آمارهای تورم را منتشر خواهد کرد. سه شنبه بانک مرکزی استرالیا متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر می کند. آمارهای مربوط به اعتماد در اقتصاد آلمان منتشر می شود. رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز درباره وضعیت اقتصادی این کشور سخنرانی خواهد کرد.

گزارش سایت طلا می افزاید؛ روز چهارشنبه انگلیس گزارش اشتغال را منتشر می کند. آمریکا نیز آمارهای مربوط به وضعیت بازار مسکن را منتشر خواهد کرد.

نشست بانک مرکزی اروپا نیز در همین روز برگزار می شود و ماریو دراگی کنفرانس خبری خود را برگزار می کند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد