اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شیشه بران بار دیگر رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان شد

سایت طلا: «هوشنگ شیشه بران» برای دومین دوره به ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان دست یافت.

به گزارش سایت طلا، انتخابات طلا و جواهر اصفهان صبح امروز برگزار شد و در این دروه از انتخابات، " هوشنگ شیشه بران" بار دیگر با کسب اکثریت آرا به ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نائل آمد.

در این دوره از انتخابات هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر اصفهان که چندین طیف و ائتلاف مختلف حضور داشتند با استقبال پرشور اعضاء این شهر مواجه شد و بیش از نیمی از اعضاء صنفی این اتحادیه که دارای پروانه کسب بودند هیئت مدیره جدید را برای 4 سال آینده انتخاب کردند.

شیشه بران در گفتگو با سایت طلا، ضمن بیان بی سابقه خواندن حضور فعال اعضاء این اتحادیه در انتخابات این دوره گفت: انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه طلا و جواهر اصفهان از صبح امروز برگزار شد و تا ساعت 14 امروز ادامه داشت و 17 کاندیدا در این انتخابات باهم رقابت کردند، که نهایتاً 7 نفر به اتحادیه طلا و جواهر اصفهان راه یافتند.

وی اسامی منتخبین این اتحادیه را بدین شرح اعلام کرد؛ 1- هوشنگ شیشه بران ، 2- علی موزرانی، 3- محسن ضرابی، 4- احمد کیقبادی ، 5- محسن طباخی ، 6- سعید خم زاده، و 7- حمید نیکخواه.

بدین ترتیب شیشه بران که یک دوره دبیر و یک دوره رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان را در سابقه کاری خود دارد برای دومی سال پیاپی به ریاست این اتحادیه انتخاب گردید.

وی در این گفتگو با ذکر این پیام به سخنانش خاتمه داد که؛ « مفتخر خدمت به همکاران عزیزی هستم که عیار دوستی شان مثال زدنی است»

گفتنی است، مهمترین برنامه های شیشه بران در دوره جدید؛ حرکت در مسیر احقاق انتظارات همکاران در زمینه مالیات بر ارزش افزوده، توسعه مبادلات تجاری بازار اصفهان در عرصه بین‌المللی، افزایش ظرفیت حضور در مجامع ملی و نمایشگاه‌های جهانی، توسعه ظرفیت‌های امنیتی و انتظامی، تلاش در راستای ورود دانش روز به صنعت طلا و جواهر، فرهنگسازی عمومی در راستای هدایت سرمایه‎‌های سرگردان به سمت صنعت طلا، احداث قطب صنعتی، توریستی، گردشگری طلا و جواهر اصفهان با مشارکت بخش خصوصی و جلب حمایت دستگاه‌های دولتی و اجرایی و شهرداری اصفهان، و توسعه ظرفیت‌های تعاملی با رسانه ملی، رسانه‌های گروهی و نشریات و مجلات تخصصی در راستای معرفی این صنعت کهن می باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد