اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تازه ترین آمارها نشان داد:

رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی 2015 میلادی به 1.4 درصد رسید

سایت طلا : تازه ترین گزارش وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2015 میلادی به کمتر از 1.4 درصد رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، وزارت بازرگانی آمریکا که در دومین ارزیابی خود از رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی 2015 میلادی، این رقم را یک درصد اعلام کرده بود ، در سومین و آخرین ارزیابی خود رشد اقتصادی در این مدت را 1.4 درصد اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم 2015 میلادی نیز به 2 درصد رسیده بود. رشد اقتصادی آمریکا در سال 2015 میلادی نیز به طور کلی به 2.4 درصد رسیده است. این رقم در سال 2014 میلادی نیز به 2.4 درصد رسیده بود.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی ، افزایش تقاضای داخلی تاثیر زیادی بر رشد اقتصادی آمریکا طی ماه های گذشته داشته است. اقتصاد آمریکا در سه ماه پایانی سال گذشته با افزایش ارزش دلار روبرو شده و این مساله موجب کاهش صادرات و افت تولیدات صنعتی شده است.

نرخ تورم آمریکا نیز در سه ماه پایانی سال گذشته تنها 0.4 درصد افزایش داشته است. این رقم در سه ماه سوم سال گذشته با رشد 1.3 درصدی روبرو شده بود.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد