اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس بانک مرکزی آلمان خبر داد:

آلمان نیمی از ذخایر طلای خود را تا سال 2020 به این کشور باز می گرداند

سایت طلا : رئیس بانک مرکزی آلمان تاکید کرد که این کشور قصد دارد تا سال 2020 میلادی حدود نیمی از ذخایر طلای خود را از کشورهای خارجی به داخل کشور بازگرداند.

به گزارش سایت طلا به نقل از راشا تودی، ینس وایدمن رئیس بوندس بانک آلمان در سخنانی تصریح کرد: بانک مرکزی آلمان قصد دارد تا سال 2020 میلادی نیمی از ذخایر طلای خود را به این کشور بازگرداند.

بر اساس این گزارش وایدمن گفت: آلمان تاکنون 366 تن ذخایر طلا به ارزش 11.5 میلیارد یورو را به فرانکفورت بازگردانده است. هم اکنون 1400 تن از ذخایر طلا معادل 41.5 درصد کل ذخایر در آلمان وجود دارد.

در اکتبر سال گذشته ذخایر طلای آلمان به بیش از 3384 تن رسیده بود که ارزش آن بالغ بر 120 میلیارد یورو بوده است. آلمان پس از آمریکا دومین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد.

وی افزود: مابقی ذخایر طلای آلمان در شهرهای نیویورک و لندن باقی خواهد ماند. در صورت نیاز فوری، این ذخایر بلافاصله به بازارهای این دو شهر منتقل خواهد شد.

بانک مرکزی آلمان به خاطر حفظ ذخایر طلا در خارج از کشور با انتقادات گسترده ای در داخل کشور روبرو شده است. منتقدان خواستار بازگشت فوری ذخایر طلا به آلمان شده اند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد