اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

2 موسسه معتبر مالی پیش بینی خود نسبت به قیمت طلا را افزایش دادند

سایت طلا : 2 موسسه معتبر مالی جهان یعنی مورگان استنلی آمریکا و سوسایت جنرال فرانسه در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به قیمت جهانی طلا را افزایش داده اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی بلومبرگ، موسسه مالی مورگان استنلی آمریکا در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که میانگین قیمت جهانی طلا در سال 2016 میلادی به بیش از 1173 دلار خواهد رسید که این رقم نسبت به پیش بینی قبلی این موسسه 8 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش موسسه مالی سوسایت جنرال فرانسه نیز اعلام کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به 1150 دلار خواهد رسید که این رقم نسبت به پیش بینی 1000 دلار قبلی این موسسه با افزایش 150 دلاری روبرو شده است.

قیمت جهانی طلا که شب گذشته پس از اعلام نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده بود امروز پنج شنبه با نوساناتی مواجه بوده است.

فدرال رزرو آمریکا تصمیم گرفته است تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند و نرخ بهره را تا پایان امسال تنها 2 بار افزایش دهد. جو فوستر تحلیلگر ارشد اقتصادی نیز تاکید کرد که تصمیم روز گذشته فدرال رزرو نشان می دهد که رشد اقتصادی آمریکا همچنان ضعیف است. یک اقتصاد ضعیف و ناتوانی در اجرای سیاست موثر پولی ریسک های مالی زیادی را ایجاد می کند و این مساله خطرات بزرگی را برای سیستم بانکی به همراه خواهد داشت.

جورجت بوئل تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ای بی ان امرو نیز تاکید کرد: پس از انتشار بیانیه نشست اخیر فدرال رزرو به نظر می رسد که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال به بیش از 1300 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

گزارش سایت طلا می افزاید، انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا موجب شده است تا کارشناسان اقتصادی کمتری در نظرسنجی های انجام شده بر این باور باشند که فدرال رزرو طی ماه های آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو برای نخستین بار در ده سال گذشته در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش داده است. به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان، نوسانات شاخص سهام در بازارهای بین المللی و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و سایر اقتصادهای بزرگ جهان قرار خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد