اونس طلا2338.42
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
نایب رئیس اتحادیه طلا؛

نگاههای منفی نسبت به صنف طلا و جواهر باید تغییر کند

سایت طلا : نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بابیان لزوم وحدت در صنف طلا و جواهر گفت: نگاههای منفی نسبت به این صنف باید برداشته شود تا با مدیریت صحیح زمینه رشد این مجموعه فراهم گردد.

" آیت محمدولی" در گفتگو با سایت طلا با اشاره به وجود نگاه منفی نسبت به صنف طلا و جواهر گفت: باید از این صنفی که هم اشتغالزایی خوبی دارد و هم ارزآوری زیاد برای کشور دارد حمایت شود و لازمه این حمایت تغییر نگاهها نسبت به این صنف است.

وی با بیان اهمیت هموارسازی برای راه رشد این صنف و صنعت تصریح کرد: سازمانهای دولتی در این بین نقش عمده ای دارند تا اشتغالزایی در این صنف بیشتر شود و با مدیریت صحیح همه اهالی صنفی می توانند دور هم جمع شده و موجب رشد این صنعت با اهمیت شوند.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران برگزاری نمایشگاهها را در پیشرفت این صنعت مهم ارزیابی کرد و افزود: نمایشگاههای طلا و جواهر در کشور سال به سال و طبق تقویم برگزار می شود و با شرایط فعلی عملکرد خوبی را از خود نشان داده اند.

آیت محمدولی با اشاره به هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلاخاطرنشان کرد: نمایشگاه امسال با توجه به رکود و مشکلات موجود در این صنف خیلی خوب برگزار شد، ولی جای رشد بیشتر هم دارد، که با کمک همه اهالی این صنف هر ساله شاهد رشد و اقتدار این رویداد طلایی در صنف طلا و جواهر باشیم.

معاون کشتی آرای ضمن بیان برنامه اتحادیه طلا و جواهر برای بالا بردن ضریب امنیتی سکه های طلا اعلام کرد: اتحادیه طلا و جواهر با کمک همکاران خود طرحی را برای استفاده از هولوگرام در بسته بندی سکه انجام داده تا ضریب امنیتی سکه ها را بالا ببرد، و مصرف کننده و خریدار با فراق خاطر به خرید پرداخته و ایرادها و اشکالات سکه ها رصد شده و با متخلفات احتمالی برخورد شود.

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد