اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پیام اتحادیه طلا و جواهر یزد همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان

سایت طلا : نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر یزد طی پیامی به رئیس جمهور همزمان با سفر به این استان، درخواست کرد تا به معضل مالیات برارزش افزوده ی این صنف و همچنین به موضوع بیمه کارگران صنف طلا و جواهر یزد توجه ویژه ای داشته باشد.

به گزارش سایت طلا، دکتر روحانی رئیس جمهور صبح امروز برای دیدار با مردم یزد و شرکت در جلسات مدیران، و اقشار مختلف این شهر وارد شهر یزد شد.

وی در سفر یک‌روزه خود به این استان علاوه بر دیدار با مدیران استان در جلسه شورای اداری، با نخبگان، ایثارگران، کارآفرینان و صنعتگران نیز دیدار می‌کند و در پایان سفر خود در جمع خبرنگاران یزد حاضر شده و به سئوالات آنها پاسخ می‌دهد.

شهر یزد که دارای مردمانی سختکوش می باشد، یکی از شهرهای فعال در عرصه تولید و ساخت مصنوعات طلا و جواهر بوده که صاحب سابقه ی طولانی در این زمینه است.

همکنون یزد در صنعت طلا و جواهر در کشور به قطب تولید طلا تبدیل شده و کیفیت مصنوعات این شهر موجب افزایش استقبال از طلای ساخته یزدی شده است.

براساس گزارش واصله با توجه به فشردگی برنامه رئیس جمهور در بازدید از این استان، دیدار تعدادی از فعالان و مسئولان صنفی طلا و جواهر با ایشان لغو شده است.

در همین راستا اتحادیه طلا و جواهر یزد مطالب مورد اشاره در این جلسه را طی پیامی منتشر کرد.

دراین پیام ضمن خوش آمدگویی به ریاست محترم جمهوری، و ابراز تشکر از حمایت های استاندار این استان از صنف طلا و جواهر، بر رفع مشکلات بیمه ای کارگران این صنف، و همچنین اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده و توجه به طرح کارشناسی کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تأکید شده است.

متن کامل این پیام که توسط "محمدحسين منتظرى" نائب رئيس اتحاديه طلا وجواهر يزد منتشر شده است بدین شرح است:

«جناب آقاي دكتر روحاني ریاست محترم جمهور؛

حضورسبزتان در آستانه سال جديد و بعد از انجام يك انتخابات شكوهمند در استان يزد موجب خوشحالي همه مردمي است كه در انتخابات اخير بوضوح نشان دادند كه در راستاي منافع ملي بيزار ازخشونت، اهل مدارا وگفتكو مي باشند.

آقاي رييس جمهور؛ ما اهالي بازار يزد ضمن خير مقدم از شما انتظار داريم تا براي حل مسايل ومشكلات داخلي كشور به خصوص ركود در بازار، دولت شما ازهمان راهبردي مدد جويد كه درماجراي برجام كارآمدي ودرستي اش بر همگان آشكار گرديد.

جناب آقاي روحاني؛ اجازه بدهيد برخلاف آمده عادت در مقام ميزبان خدمت حضرتعالي عرض نماييم كه متاسفانه علی رغم اقدامات كميسيون تخصصي طلا وجواهر كشور در ماجراي ارزش افزوده طلا و جواهر و طرح كارشناسي شده پيشنهادي اين اتحاديه هم چنان برخي از مسولين بر طبل بي منطق خويش مي كوبند، بي توجه به عواقب وحشتناك آن.

خوشبختانه در استان يزد با مُهر تائيد استاندار محترم يزد جناب آقاى ميرمحمدى بر مصوبه استانى، باعث شد تعدادى زيادى از همكاران ما شغل خود را از دست ندهند. از آقاى استاندار وهمكارانشان كمال تشكر وقدردانى را داريم . مادر اين سفر استدعا داريم تا جنابعالي جهت رونق كسب و كار بر لايحه كارشناسى شده از طرف اتحاديه هاى كل كشور مُهر تائيد بگذاريد، در ضمن جهت اشتغال زايى وانتقال صنعت زيورآلات سنتى يزد به نسل بعد دستور فرماييد بيمه اين صنعت گران احيا گردد.

ما خواهشمنديم تا جنابعالى در اين سفر ترتيبي اتخاذ فرمائید تا نمايندگان اين اتحاديه فرصت يابند دريك گفتگوي رودررو طرح كارشناسي شده خود را كه مي تواند فرجام شايسته اي را براي كشور رقم زند با مديران مسئول و تصميم گير شما صورت گيرد.

در پايان بار ديگر ضمن خير مقدم برايتان سلامت و موفقيت آرزو مي نماييم.

محمدحسين منتظرى نائب رئيس اتحاديه طلا وجواهر يزد »

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد