اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

آمارهای اشتغال آمریکا آنقدر ضعیف نخواهد بود که موجب افزایش بیشتر قیمت طلا شود

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که آمارهای اشتغال آمریکا که قرار است روز جمعه منتشر شود آنقدر ضعیف نخواهد بود که بار دیگر موجب افزایش چشمگیر قیمت جهانی طلا شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، در حالی که بازارهای بین المللی منتظر انتشار آمارهای مهم اقتصادی در آمریکا به خصوص وضعیت بازار اشتغال هستند، تحلیلگران اقتصادی اعلام کردند که آمارهای اشتغال آمریکا آنچنان ضعیف نخواهد بود تا موجب افزایش بیشتر قیمت طلا شود.

بر اساس این گزارش تازه ترین آمارهای موسسه ای دی پی نشان می دهد که بخش خصوصی آمریکا طی ماه گذشته 214 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون با رشد 17 درصدی روبرو شده که علت اصلی این مساله نوسانات شاخص سهام و نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان بوده است.

تحلیلگران موسسه آی جی مارکتس نیز در این باره اعلام کردند: بازار طلا در شرایط کنونی در دامنه 1212 تا 1240 دلاری تثبیت شده و ظاهرا سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار آمارهای اشتغال آمریکا هستند.

برپایه گزارش سایت طلا، به نظر می رسد اگر اقتصاد آمریکا طی ماه فوریه کمتر از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد، قیمت طلا تا 1250 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت. اگر طلا بتواند این سطح مقاومتی را بشکند این احتمال وجود دارد تا سطح 1263 دلاری افزایش یابد.

اوله هانسن تحلیلگر ارشد موسسه ساکسو بانک تاکید کرد: تقویت شرایط بازار اشتغال آمریکا نیز در شرایط کنونی می تواند فشار بیشتری را بر قیمت طلا وارد کند. اگر اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته بیشتر از 230 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد این احتمال وجود دارد که قیمت طلا تا سطح 1200 یا 1190 دلاری کاهش یابد.

وی تصریح کرد: هر آماری که نشان دهد اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته بیش از 225 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده موجب تقویت ارزش دلار خواهد شد و این به ضرر قیمت طلا خواهد بود. توصیه من به سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت در بازار طلا را دارند این است که باید منتظر نوسانات قیمت طلا باشند و برای خرید و فروش عجله نداشته باشند.

بیل باروش از موسسه سرمایه گذاری آی آی تریدر نیز تاکید کرد: اگر اقتصاد آمریکا طی ماه گذشته بیش از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد، این مساله گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست مارس را تقویت خواهد کرد و این به ضرر قیمت طلا خواهد بود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد