اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای به سایت طلا اعلام کرد:

جزئیات تازه ای از سرقت مرگبار طلافروشی در غرب تهران

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان جزئیاتی از سرقت روز گذشته در غرب تهران گفت: طلافروشان و اهالی این صنف با توجه روزهای پایانی سال هوشیاری لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

عصر روز گذشته یک مغازه ی طلافروشی در غرب تهران مورد دستبرد سارقان مسلح قرار گرفت و طی این حادثه پس از سرقت طلاها متأسفانه صاحب این طلافروشی به ضرب گلوله به قتل رسید.

محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مورد این حادثه به سایت طلا گفت: روز گذشته حوالی ساعت 17 دو سارق موتور سوار به یک طلافروشی در منطقه ستارخان حمله کردند و علیرغم شلوغی این محل پس از سرقت حدود 4-4.5 کیلو طلا از این مغازه متواری شدند.

وی با اشاره به سرعت این سرقت و شوکه شدن همسایگان این طلافروشی گفت: سارقان که 2 نفر مسلح به سلاح گرم بودند برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی می کنند که در این حین یک تیر به صاحب مغازه طلافروشی اصابت کرده و متأسفانه این همکار ما در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

کشتی آرای افزود: این مغازه نبش خیابان دریانو قرار داشته و امکان دسترسی برای فرار را برای سارقین خیلی خوب مهیا کرده و مهاجمین از این ضعف مغازه استفاده کرده و توانسته اند متواری شوند، و با دستور ویژه پلیس امیدواریم سرنخهایی پیدا شده و به زودی با دستگیری سارقین به سزای اعمال خود برسند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به روزهای شلوغ پایانی سال به همکاران خود توصیه کرد که هوشیاری لازم را داشته باشند و مخصوصاً در ساعات تعطیل مواظبت از مغازه خود را بیشتر کنند، چرا که این حادثه ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد.

وی ضمن لزوم حضور همه همکاران طلافروش در شروع و پایان زمان کاری در مغازه به صورت جمعی، در گفتگو با سایت طلا تصریح کرد: اگر همکاران ما برای محافظت نیرو بخواهند به این اتحادیه اعلام کنند تا از طریق ارگانهای مربوطه محافظ برای مغازه هایشان در اختیارشان قرار گیرد.

کشتی آرای در خاتمه ضمن اشاره به سرقتهای اخیر این صنف در اطراف بازار و جنوب تهران تأکید کرد: بیشتر سرقتها به دلیل بی احتیاطی صورت می گیرد. طلافروشان حتماً باید نکات ایمنی را جدی بگیرند و سیستم های امنیتی مغازه های خود را چک کنند. شب های جمعه و زمانهای تعطیل بهترین فرصت برای سارقین است که دست به چنین اقداماتی بزنند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد