اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس فدرال رزرو آتلانتا خبر داد:

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ریسک زیادی را برای بانک های آمریکایی ایجاد می کند

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو آتلانتا هشدار داد که افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند موجب کاهش سود بانکهای این کشور شده و ریسک و خطر زیادی را متوجه سیستم بانکی کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، دنیس لاکهارت رئیس فدرال رزرو آتلانتا در اظهاراتی تاکید کرد: بانکهای آمریکا هنوز در برابر نوسانات بازار مسکن به شدت آسیب پذیر هستند و افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو نیز می تواند خطرات بیشتری را برای سیستم بانکی آمریکا به وجود آورد.

بر اساس این گزارش وی افزود: برای نخستین بار در بیش از ده سال گذشته، بانکهای آمریکایی توانسته اند در شرایط افزایش نرخ بهره به فعالیت خود ادامه دهند ولی ادامه روند صعودی نرخ بهره می تواند خطرات زیادی را متوجه سیستم بانکی آمریکا نماید.

کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا در حال ارزیابی شرایط اقتصادی برای تعیین نرخ بهره در نشست مارس است. فدرال رزرو در نشست دسامبر برای نخستین بار در 10 سال اخیر نرخ بهره را افزایش داد.

نشست آتی فدرال رزرو قرار است 15 و 16 مارس برگزار شود. گمانه زنی های زیادی در خصوص نتایج این نشست مطرح شده چرا که می تواند تاثیر زیادی بر ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

وی در ادامه گفت: فدرال رزرو آمریکا برای تعیین نرخ بهره در نشست های آینده نیز به دقت آمارهای اقتصادی به خصوص نرخ بیکاری و تورم را زیر نظر خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد