اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
عضو کمیته ماده 76 برنامه پنجم عنوان کرد:

صنف طلا و جواهر برای رفع مشکلاتش دیپلماسی خود را فعال تر کند

سایت طلا: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی مشکلات قوانین صنف طلا و جواهر را متوجه خود این مجموعه دانست و افزود: این صنف باید ارتباطش با مرکز قانونگذاری بیشتر شود.

بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش سایت طلا که مجلس چگونه می تواند قوانین و مقررات را برای اهالی صنف طلا و جواهر تسهیل کند گفت: شاید بحث عمده مشکلات قوانین برمی گردد به این موضوع که این مجموعه ی صنفی ارتباطش با مرکز قانونگذاری کم است و اگر با بخشهای مختلف مجلس، از جمله مرکز پژوهشها و بالاخص معاونت تقنین قوانین مجلس ارتباط برقرار شود خیلی از موارد پی گیری می شود.

وی با اشاره به ماده ٧٦ قانون برنامه پنجم توسعه، به منظور شناسایی قوانین و مقررات و بخشنامه های مخل تولید و سرمایه گذاری گفت: بنده به نمایندگی از مجلس در این کمیته حضور دارم و نمایندگانی از دولت و قوه قضایه نیز در آن هستند که در این کمیته مشکلات و مطالب را بررسی شده و به قوه مربوطه ارجاع داده می شود.

نعمتی ادامه داد: اگر در این کمیته پی گیری ها به نتیجه نرسد ما می توانیم طرحی را به مجلس پینهاد دهیم که این موانعی که وجود دارد را حل کنیم، البته این امر مشروط به این است که دوستان صنف طلا و جواهر در کنار ما باشند و اطلاعات تکمیلی را ارائه کرده و بعد تصمیم گیری کنیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در مورد موضوع مالیات برارزش افزوده نیز در گفتگو با سایت طلا اظهار کرد: همکنون داریم هم مرحله به مرحله مالیات برارزش افزوده اخذ می کنیم و هم از مصرف کننده مالیات بر ارزش افزوده کلی را دریافت می کنیم که من با این موضوع مخالف هستم. اگر قرار است در هر مرحله مالیات را بگیریم باید از آن مالیات بر ارزش افزوده مرحله نهایی آن ارقام را کم کنیم.

وی به اطلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و افزود: قطعاً اطلاح این قانون به این مجلس نخواهد رسید و در سه ماه باقی مانده از مجلس نهم، قانون بودجه و قانون برنامه پنج ساله وقت مجلس را خواهد گرفت به این موضوع نخواهد رسید.

نعمتی در خاتمه تصریح کرد که اگر دوستانمان در اصناف دیپلماسی فعالی داشته باشند می شود خیلی از کارها را پیش برد و مشکلات موجود را برطرف کرد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد