اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
مدیر فروشگاه اینترنتی دمبوری:

صنف طلا و جواهر در حال گذر از دوران سنتی است

سایت طلا: مدیر یک فروشگاه اینترنتی لوازم طلاسازی ضمن بیان استقبال زرگران از این فروشگاه عنوان کرد که صنف طلا و جواهر از سنتی بودن به سمت مدرنیته در حال حرکت است.

"امید حاج نبی" فعالیت خود را در صنف ابزارآلات طلا و جواهرسازی از سال 1370 در پاساژ اردیبهشت بازار تهران آغاز کرد و سپس با ایجاد شعبه دوم در پاساژ امدادگران تهران که بورس تجهیزات طلاسازی است فعالیت خود را گسترش داد و تا اوایل سال جاری نیز در همان مکان مشغول به فعالیت بود.

فعالیت به این روش سنتی این جوان فعال و پر انرژی را راضی نکرد و برآن شد تا در این زمینه یک نوآوری بوجود آورد. و در اواخر سال گذشته وب سایت "دمبوری" که به فروش آنلاین ملزومات و تجهیزات طلا و جواهرسازی اختصاص دارد را راه اندازی نمود.

وی در گفتگو با سایت طلا، استقبال ازوب سایت خود را بسیار فراتر از حد تصور عنوان می کند و می گوید: یک سال و نیم پیش با توصیه ی یکی از دوستان جرقه راه اندازی یک فروشگاه مجازی به ذهنم رسید. پس از بررسی و تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدم که این کار لازمه صنف است و مورد استقبال واقع خواهد شد.

حاج نبی افزود: با در نظر گرفتن موضوعاتی نظیر ترافیک، صرف زمان برای خرید و بعد مسافت علاقمندانی که در شهرهای دیگر مشغول فعالیت هستند این ایده بسیار خوب و مبتکرانه ما را بر آن داشت تا با یک سال تلاش فشرده یک گروه 4 نفره بتوانیم وب سایت دمبوری، که اولین فروشگاه اینترنتی ابزار درایران است را راه ندازی کنیم.

وی ادامه داد: در این سایت اطلاعات فنی و عکس بیش از 1700 محصول و ابزار مورد نیاز طلا و جواهرسازی در دسترس همگان قرار دارد و با مقایسه فنی و قیمتی کالاهای مختلف میتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین مشاوران ما در صورت نیاز راهنمایی های لازم را بصورت تلفنی و حتی حضوری در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

مدیر مجموعه دمبوری ضمن بیان این نکته که بدلیل واردات مستقیم اجناس توسط بخش بازرگانی این مجموعه، قیمت محصولات در این سایت بسیار مناسب میباشد می گوید: این فروشگاه اقدامی خاص در جهت رضایتمندی بیشتر مشتریان محترم خود انجام داده بدین گونه که هر مشتری میتواند لوازم خریداری شده را تا 72 ساعت به شرط آنکه مورد استفاده قرار نگرفته باشد، عودت و هزینه آن را دریافت نماید.

وی درخصوص نام این وب سایت نیز می افزاید: هرکسی که در صنف طلا و جواهر کار کرده باشد با ابزاری به نام "دمبوری" آشناست. وسیله ای که از یک پمپ پدالی هوا و یک مخزن بنزینی تشکیل شده و با شیلنگ به سری مخصوص جوشکاری متصل است و کار جوشکاری قطعات مختلف را انجام می دهد و هرچند که در حال حاضر تجهیزات مدرن تری به بازار آمده ولی هنوز دمبوری جایگاه خود را حفظ نموده است.

این فعال صنفی با اشاره به آمار بالای بازدیدکننده ها و خریداران از سایت در کمتر از یکسال گذشته (بیش از 120 هزار یعنی بطور متوسط ماهانه 10 هزار بازدید) اظهار می کند که این امر نه تنها باعث شگفتی و خوشنودی ما شده بلکه زمینه تلاش، خدمت رسانی و مسئولیت ما را نیز بیشتر میکند.

حاج نبی ضمن بیان استقبال از پیشنهادات بازدیدکنندگان و مشتریان این فروشگاه معتقد است: استقبال از این سایت بیانگر شروع تحول در صنف طلا و جواهر است و نسل امروزی ترجیح میدهد با بکارگیری تکنولوژیهای روز دنیا در جهت رشد این صنعت گام بردارد.

مدیر اولین فروشگاه مجازی عرضه ملزومات طلا و جواهرسازی معتقد است: صنف طلا و جواهر در زمینه های مختلف از جمله طراحی، تولید، پخش و ارائه در حال گذر از مرحله سنتی به مدرنیته میباشد و همین امر سبب گردید تا استقبال تولیدکنندگان طلا از این فروشگاه چشمگیر باشد.

آدرس وب سایت فروشگاه مجازی دمبوری: www.damboury.com

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد