اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

حضور حرفه ای آزمایشگاه گوهرشناسی آکرودیته سازمان استاندارد در هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران

شرکت آزمایشگاه های تخصصی گوهر شناسی درشناسان پارس GDPL که در چند سال اخیر به صورت پیوسته در نمایشگاه بین المللی تهران شرکت می نماید ، در نمایشگاه هشتم حضوری قوی ، حرفه ای و متفاوت داشت.

به گزارش سایت طلا، این شرکت که در زمینه های تدوین، اجرا و نظارت بر استاندارد های ملی و جهانی در حوزه های مختلف تجارب ارزشمندی دارد، چند سالی است که با مدیریت آقای فریدون موذنی ریزی، به عنوان بازوی اجرائی سازمان استاندارد در خدمت رسانی به صنف طلا و جواهر تلاش های زیادی نموده و توانسته است مورد اعتماد اهالی صنف واقع گردد .


از جمله رخدادهای مهم این نمایشگاه حضور دو برند ایتالیائی تولید و عرضه کننده جواهرات در جوار این آزمایشگاه بود . این دو شرکت ایتالیایی چند هفته قبل از شروع نمایشگاه به آزمایشگاه گوهرشناسی درشناسان پارس GDPL مراجعه نموده و درخواست ارزیابی و صدور سرتیفیکیت معتبر و مورد تائید سازمان استاندارد ایران برای جواهرات شان کرده بودند و در طول این 4 روز در ویتیرین های خود ، جواهرات شناسنامه دار به معرض نمایش گذاشته بودند همین نکته باعث شده بود ، در کانون توجه بسیاری از اهالی صنف و نیز مردم و بازدیدکنندگان قرار گیرند.


مدیران این شرکت های ایتالیایی با اشاره به توانمندی های بالای کارشناسان ایرانی از اجرا و رعایت استانداردهای بین المللی در آزمایشگاه جواهرات استاندارد ایران ابراز خوشحالی و تعجب نمودند.


همکاران محترم صنف طلا و جواهر جهت بهره مندی از مشاوره های کاربردی آزمایشگاه گوهرشناسی آکرودیته استاندارد ایران می توانند با شماره های 88325488 و 88325191 تماس و از سایت WWW.GDPL.IR بازدید نمایند .


انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد