اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی معاون رئیس جمهور از آینده صنف طلا و جواهر

سایت طلا: معاون رئیس جمهور ضمن بیان پتانسیل و ظرفیتهای صنف طلا و جواهر، آینده ی این صنعت را بسیار خوب ارزیابی کرد.

"مسعود سلطانی فر" در گفتگو با سایت طلا، ضمن امیدواری در رشد همه بخشهای اقتصادی گفت: می توان با تولیدات خوب مصنوعات طلا و جواهر کشورمان با دنیا رقابت کنیم، و آینده ی این بخش را من خیلی خوب می بینم.

وی با اشاره به ارزآوری و اشتغالزایی صنعت طلا و جواهر عنوان کرد: دولت از این صنعت حمایت خواهد کرد، و ما مثل گذشته کمک می کنیم که مسائل و مشکلات موجود صنعت طلا و جواهر رفع شود.

سلطانی فر فعالان ارزشمند این صنعت را دارای پشتوانه ی چندین نسل عنوان کرد و افزود: فکر می کنم که ان شاءالله خیز این صنف، خیز قابل توجهی در دو الی سه سال آینده باشد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که از هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر دیدن می کرد کیفیت کارهای ارائه شده در نمایشگاه را هرسال بالاتر از قبل و قابل توجه دانست و خاطرنشان کرد: ظرفیت و جایگاه این صنف در اقتصاد بسیار بالاست، و در راستای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی که استفاده کردن از همه ظرفیتهای داخلی در مقابل تهدیدات خارجی است، یکی از صنایع خیلی خوب که در فضای کوچک هم ایجاد اشتغال و کارآفرینی می کند همین بخش طلا و جواهر هست.

وی در گفتگو با سایت طلا، رشد و توسعه ی همه بخش های اقتصادی کشور را پس از برجام بدیهی اعلام کرد و گفت: فضایی که پس از برداشته شدن تحریم ها ایجاد می شود سرمایه گذاری بیشتر، فعال شدن سیستم بانکی است که تأثیرات مثبت را در پی دارد، که این امر به ویژه در بخش گردشگری و صنایع دستی بسیار مؤثر می باشد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد