اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد(ص):

انقلاب اسلامی مدیون اصناف و بازاریان است

سایت طلا: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) در مراسم گرامیداشت دهه فجر از نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش سایت طلا، همزمان با دهه مبارک فجر صبح امروز مراسم گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت روشنگری سیاسی به همت حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی، و با حضور جمعی از فعالین بازار و اصناف و مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این مراسم "حجه الاسلام گواهی" نماینده ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله(ص) از نقش ارزنده اصناف در پیروزی انقلاب و کمک و پشتیبانی در سالهای دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: بنده شهادت می دهم که اصناف و بازاریان نقش عمده ای در خاتمه فتنه سال 88 داشتند و اهالی بازار در همه حال حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به رشد جایگاه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهان گفت: استقلال و امنیت کشورمان امروزه نتیجه حماسه آفرینی ها و رشادت های بزرگمردانی است که چه با نثار خود و چه با فداکاری ها و یا نثار مال خود از انقلاب در همه شرایط دفاع کردند.

در این مراسم که با استقبال خوب خانواده ی شهدا و ایثارگران، بازاریان همراه بود، بسیجیان اصناف تحت این حوزه مورد تقدیر فرماندهی حوزه شهید صفار هرندی قرار گرفتند.

گفنتی است در مراسم گرامی داشت دهه فجر سرهنگ خسروی رئیس بسیج اصناف تهران بزرگ و حاج حمید پویا رئیس بسیج حوزه اصناف صفارهرندی، جمعی از معتمدین و هیئت امنای بازار تهران و همچنین تعدادی از مسئولین اتحادیه های صنفی و فرماندهان و اعضای بسیج تحت پوشش حوزه بسیج اصناف شهید صفارهرندی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد