اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

81 درصد سرمایه گذاران بین المللی به افزایش قیمت طلا رای دادند

سایت طلا : برای دومین هفته متوالی بیش از 81 درصد سرمایه گذاران بین المللی در نظرسنجی کیتکو پیش بینی کردند که قیمت طلا در هفته آینده با افزایش روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، قیمت جهانی طلا تحت تاثیر رشد تقاضای مبتنی بر مکان امن سرمایه گذاری ادامه نوسان در بازارهای مالی جهان با افزایش روبرو شده و در نظرسنجی این هفته کیتکو نیز هم سرمایه گذاران و هم تحلیلگران اقتصادی به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در هفته ای که گذشت با افزایش 1.7 درصدی روبرو شده است. در هفته جاری از 994 شرکت کننده در نظرسنجی آنلاین کیتکونیوز بیش از 810 نفر معادل 81 درصد به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند.

هفته گذشته نیز حدود 81 درصد سرمایه گذاران بین المللی پیش بینی کرده بودند که قیمت طلا با افزایش روبرو خواهد شد.

همچنین در نظرسنجی بازدیدکنندگان کیتکو در این هفته 112 نفر معادل 12 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت با کاهش روبرو خواهد شد و 72 نفر معادل 7 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در هفته آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

همچنین از 34 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 17 نفر در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 10 نفر معادل 58 درصد پیش بینی کردند قیمت طلا افزایش خواهد یافت. 4 نفر معادل 24 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 3 نفر معادل 18 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده تغییر چندانی نخواهد داشت.

جورج گرو تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آر بی سی کاپیتال مارکتس تاکید کرد: وی نسبت به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده خوش بین است. سرمایه گذاران بین المللی در حال تعدیل انتظارات خود از سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا هستند و این مساله به نفع قیمت طلا خواهد بود.

برپایه گزارش سایت طلا، بیانیه نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که مقام های بانک مرکزی آمریکا به دقت تحولات اقتصادی جهان و نوسانات شاخص سهام را زیر نظر دارند و این عوامل تاثیر زیادی بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده خواهد داشت.

البته برخی کارشناسان اقتصادی نیز هنوز بر این باورند که روند صعودی قیمت طلا در شرایط کنونی موقت خواهد بود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد