اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول از میزان ذخایر طلای بانکهای مرکزی

سایت طلا : تازه ترین گزارش صندوق بین المللی پول نشان می دهد که قزاقستان بار دیگر طی ماه دسامبر میزان ذخایر طلای خود را افزایش داده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، بانک مرکزی قزاقستان طی سال 2015 میلادی میزان ذخایر طلای خود را 16 درصد افزایش داده است.

بر اساس این گزارش ذخایر طلای این کشور طی ماه دسامبر به بیش از 7.13 میلیون اونس رسیده است. این رقم در ماه نوامبر به 7.03 میلیون اونس رسیده بود.

ذخایر طلای قزاقستان در دسامبر 2014 میلادی به 6.17 میلیون اونس رسیده بود. قزاقستان هم اکنون سی و نهمین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد. میزان ذخایر طلای ترکیه نیز در ماه دسامبر به بیش از 16.57 میلیون اونس رسیده است. این رقم در ماه نوامبر به 16.39 میلیون اونس رسیده بود.

البته ذخایر طلای ترکیه نسبت به 17.01 میلیون اونس سال 2014 با کاهش روبرو شده است. کانادا نیز طی ماه دسامبر ذخایر طلای خود را 54790 اونس کاهش داده است.

برپایه گزارش سایت طلا، بانکهای مرکزی روسیه و چین نیز طی سال 2015 میلادی همچنان به خرید طلا ادامه داده اند. ادامه خرید طلا از سوی بانک های مرکزی جهان در شرایطی بوده است که قیمت این فلز زرد سال گذشته با افت 10 درصدی روبرو شده است.

میزان ذخایر طلای چین از جولای 2015 تاکنون بیش از 6.3 درصد رشد داشته است. ذخایر طلای چین از سال 2009 تا جولای گذشته بیش از 57 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد