اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای در گفتگو با سایت طلا عنوان کرد:

قانون مالیات برارزش افزوده در هر صورت اصلاح خواهد شد / شرایط صنفی بهتر می شود

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر به همه همکاران صنفی خود این اطمینان را داد که در هر صورت قانون مالیات برارزش افزوده آنطور که خواسته صنف هست اصلاح خواهد شود.

"محمد کشتی آرای" رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا گفت: همکاران صنف طلا و جواهر خیالشان راحت باشد که در هر صورت قانون مالیات برارزش افزوده همانطور که درخواست این صنف هست اصلاح شده و شرایط صنف طلا و جواهر بهتر خواهد شد.

وی با بیان نتایج اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده در صنف طلا و جواهر افزود: با اطلاح این قانون همه همکارانی که در سطح کشور به تعطیلی کشیده شده اند، با رونق دوباره به بازار برگشته و واحدهای صنفی خود را بازگشایی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به فعالیت های گسترده در مورد اصلاح این قانون تصریح کرد: در یکسال اخیر چه از طرف هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، و چه از طرف اتحادیه های شهرهای بزرگ؛ مانند مشهد، اصفهان، تبریز، زنجان و یزد طی جلسات متعدد زحمات زیادی کشیده شده و توانستیم خواسته های خود را اثبات کنیم.

کشتی آرای تصریح کرد: همکنون ما تمام کارهایی را که باید در مورد اصلاح قانون مالیات برارزش افزوده انجام می دادیم به اتمام رساندیم، و از این پس باید مجلس بررسی و تصویب آن را انجام دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به پایان دوره مجلس و ترافیک کاری آن و همچنین بررسی لایحه بودجه درگفتگو با سایت طلا اظهارکرد: در موقعیت فعلی مشغله کاری مجلس بیشتر از روزهای عادی است و ما امیدوار هستیم که این مسیر طولانی و کارهای کارشناسی که انجام دادیم در همین دوره در صحن مجلس به تصویب برسد و اگر تغییر لازم باشد در همین مجلس انجام گیرد تا همکاران ما خیالشان راحت شود، و لازم نباشد اقدامات ما در دوره بعدی مجلس مجدداً تکرار شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد