اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1075 تا 1100 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت در دامنه 25 دلاری در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه بار دیگر تحت تاثیر افت شاخص سهام در بازارهای بین المللی به خصوص بازار آسیا و نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان با افزایش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش رشد اقتصادی چین در سال 2015 میلادی به کمتر از 6.9 درصد رسیده که این بدترین عملکرد اقتصادی این کشور در 25 سال اخیر به شمار می رود.

صندوق بین المللی پول نیز در تازه ترین گزارش خود پیش بینی نسبت به رشد اقتصادی جهان را در سال های 2016 و 2017 میلادی کاهش داده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا و اروپا و چین خواهد بود. امارهای مربوط به نرخ تورم آمریکا و شاخص اعتماد اقتصادی منطقه یورو تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و یورو و قیمت طلا خواهد داشت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1085 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1078 و سپس 1075 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1097 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1100 دلار افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد