اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال نشان داد: قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت 43 دلار نوسان خواهد داشت

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا احتمالا در کوتاه مدت در دامنه 43 دلاری در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا در دو روز اخیر تقریبا تثبیت شده و به مرز 1090 دلار در هر اونس رسیده است.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله قیمت نفت، نوسانات ارزش دلار، نوسانات شاخص سهام و اوضاع اقتصادی آمریکا و چین قرار خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1092 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1097 دلار و سپس 1106 دلار افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1085 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا ابتدا به 1071 دلار و سپس 1063 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت.

قیمت جهانی طلا پس از کاهش متوالی در سه سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون با رشد 2.5 درصدی روبرو شده است. البته برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که افزایش قیمت طلا در شرایط کنونی موقت بوده و قیمت این فلز زرد طی ماه های آینده کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد