اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نگاه منفی سکه به آینده

سایت طلا: تحرکات سکه که براساس تغییرات دو متغییر طلای جهانی و دلار داخل است، با نگاه منفی به روند اونس در سال جدید و تغییرات محدود دلار، سکه از چشم انداز خوبی برخوردار نیست.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته ارزش سکه بهار آزادی با کاهش دلار قدری افت کرد و بهای سکه تمام با افت 3 هزار تومانی به 931 هزار تومان رسید و این در حالی است که سکه رشد اندکی را در هفته ی گذشته شاهد بود.

بنابراین گزارش، در اولین روز هفته ی گذشته سکه رکورد دیگری به جا گذاشت و با رشد 10 هزار تومانی وارد کانال 940 هزار تومان شد. مرزی که سکه از 8 آبان ماه به خود ندیده بود که این رشد با توجه به افت دلار از جانب تقاضا و خوش بینی به روند طلا در بازارهای جهانی رقم خورد.

افزایش حجم معاملات در بازار سکه سبب شد تا با وجود افت دلار و تعطیلی بازارهای جهانی، ارزش سکه 2 هزار تومان تقویت شود و ارزش این سکه بر 943 هزار تومان قرار بگیرد.

سکه که دو روز ابتدایی هفته را تحت تأثیر خوش بینی ها نسبت به روند طلای جهانی افزایشی سپری کرده بود، در روز دوشنبه با افت اونس و دلار داخل کاهش 8 هزار تومانی را تجربه و تا سطح 935 هزار تومان پایین آمد.

در غروب روز دوشنبه ارزش هرقطعه نیم سکه به 475 هزار تومان و هر ربع و سکه 1 گرمی به 263 و 171 هزار تومان رسید.

این گزارش می افزاید، بازار سکه همسو با اونس و علی رغم رشد دلار، حرکت کاهشی را در روز چهارشنبه شاهد بود و ارزش سکه تمام بهار آزادی 3 هزار تومان تضعیف شد و این در حالی است که سکه ی 1 گرمی در پی دلار با 1 هزار تومان رشد در بازار معامله شد.

بازار سکه در روز پنج شنبه با بهره گیری از رشد دلار، 2 هزار تومان سکه تمام بهار آزادی را تقویت کرد تا تغییرات سکه در یک هفته ی گذشته با اندکی رشد، مثبت باشد.

البته سایر سکه ها در این روز تغییری را به ثبت نرساندند.

در روز پنج شنبه ارزش سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه به 934 و 473 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی به 263 و 172 هزار تومان رسید.

گفتنی است، رقم خوردن سومین سال متوالی کاهشی برای اونس در کنار نوسانات محدود دلار و پیش بینی های کاهشی برای شش ماه نخست سال 2016 میلادی، فعالان بازار سکه را نسبت به آینده بد بین نگه داشته و سکه در سایه ی همین دید و با افت دلار در روز گذشته افت 3 هزار تومانی را شاهد بود.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد