اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر از روند قیمت طلا در نخستین هفته سال 2016

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در نخستین هفته سال جدید میلادی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا و انتشار آمارهای مهم اقتصادی این کشور قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس امپایر، قیمت جهانی طلا در پایان معاملات سال 2015 میلادی بار دیگر با کاهش روبرو شده و به کمتر از 1062 دلار در هر اونس رسیده است. قیمت طلا در سالی که گذشت برای سومین بار متوالی با کاهش 10 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش به نظر می رسد ادامه روند صعودی ارزش دلار و احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو فشار زیادی را بر قیمت طلا در روزهای نخست 2016 میلادی وارد خواهد کرد.

قیمت نقره، پلاتین و پالادیوم نیز طی سال 2015 میلادی به شدت با کاهش روبرو شده است. میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر نیز به پایین ترین سطح خود از سال 2008 میلادی رسیده است.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی انتشار آمارهای مهم آمریکا از جمله وضعیت نرخ بیکاری در ماه دسامبر و رشد اقتصادی این کشور طی سال 2015 میلادی می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

گرچه به نظر می رسد قیمت طلا در ماه های نخست 2016 میلادی با کاهش بیشتری روبرو شود و حتی به کمتر از 1000 دلار برسد ولی در ماه های بعدی می تواند تحت تاثیر افزایش تقاضا و رشد فشارهای تورمی با افزایش بیشتری همراه شود.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد