اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه سرمایه گذاری گریت وال فیوچرز:

در پیش بودن کریسمس موجب افزایش نوسانات قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : موسسه مالی گریت وال فیوچرز تاکید کرد: با توجه به تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره و در پیش بودن تعطیلات کریسمس به نظر می رسد قیمت طلا با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، قیمت طلا که در دو روز گذشته تحت تاثیر افت شاخص سهام و ارزش دلار، بیش از 2.6 درصد افزایش یافته بود شب گذشته بار دیگر با کاهش 0.6 درصدی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش تازه ترین آمارهای وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه سوم امسال به 2 درصد رسیده است. انتشار این گزارش امیدوار کننده بار دیگر موجب تقویت ارزش دلار در مبادلات امروز چهارشنبه شده است.

موسسه سرمایه گذاری گریت وال فیوچرز اعلام کرد: افزایش نسبی نرخ تورم آمریکا طی ماه های اخیر ، تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره را توجیه می کند. به نظر من با توجه به کریسمس و تعطیلات سال جدید میلادی، نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی بیشتر خواهد شد.

قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 9 درصد کاهش داشته است. این برای سومین سال متوالی است که قیمت طلا با کاهش روبرو می شود و این مساله از سال 1998 میلادی تاکنون بی سابقه بوده است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد