اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس گروه سرمایه گذاری زانر :

شکسته شدن سطح حمایتی 1040 دلاری موجب افت قیمت طلا تا 950 دلار خواهد شد

سایت طلا : رئیس گروه سرمایه گذاری زانر شیکاگو تاکید کرد: اگر روند صعودی ارزش دلار در بازارهای بین المللی تحت تاثیر تصمیم اخیر فدرال رزرو آمریکا ادامه یابد، قیمت این فلز زرد به زودی به 1000 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از بیزینس رکوردر، آدام پاکارد رئیس گروه سرمایه گذاری زانر تصریح کرد: به نظر من قیمت طلا هنوز به کف خود نرسیده است. تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره می تواند قیمت طلا را حداقل در کوتاه مدت با افت بیشتری روبرو کند.

بر اساس این گزارش وی افزود: اگر قیمت طلا بار دیگر به سطح 1045 دلاری بازگردد این احتمال وجود دارد که سطح حمایتی 1040 دلاری را بشکند.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی گفت: اگر سطح حمایتی 1040 دلاری بشکند قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که سطح حمایتی بعدی برای طلا 990 و 987 دلار و حتی 950 دلار باشد.

قیمت طلا نسبت به رکورد 1943 دلاری سال 2011 میلادی بیش از 45 درصد کاهش داشته و از ابتدای امسال تاکنون با افت 11 درصدی روبرو شده است.

به نظر سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1078 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1088 دلار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد