اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
مطابق با انتظارات اولیه:

فدرال رزرو برای نخستین بار در 9 سال گذشته نرخ بهره را افزایش داد

سایت طلا : فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود برای نخستین بار در 9 سال گذشته نرخ بهره پایه را 0.25 درصد افزایش داد و نرخ بهره را به محدوده 0.25 تا 0.5 درصدی رسانده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، مطابق با انتظارات قبلی کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی، فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را برای نخستین بار از ژوئن 2006 میلادی افزایش داده است.

بر اساس این گزارش افزایش نرخ بهره آمریکا در شرایطی است که فدرال رزرو امیدواری بیشتری نسبت به وضعیت بازار اشتغال داشته و یکی از مهمترین علل افزایش نرخ بهره را در شرایط کنونی، بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا اعلام کرده است.

در بیانیه پایانی نشست فدرال رزرو آمریکا به این مساله اشاره شده است که چشم اندازی اقتصادی این کشور نسبت به نشست اکتبر تغییری نداشته است. فدرال رزرو در گزارش چشم انداز اقتصادی آمریکا در نشست اکتبر پیش بینی کرده بود که رونق فعالیت های اقتصادی این کشور روندی متعادل خواهد داشت.

به اعتقاد مقام های فدرال رزرو با در نظر گرفتن تحولات بین المللی و داخلی، ریسک های مربوط به فعالیت های اقتصادی و بازار اشتغال آمریکا، کاهش یافته است.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد